Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 og man ser at de har vondt, samtidig som de er irritable, gretne og trøtte av alle tablettene de propper i seg. Hvordan få ham til å ta til fornuften? Han sier det er altfor dyrt nå like før jul, og at det går sikkert over, men hallo!?
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 Går ikke over nei, blir bare værre...bare vent til han vokner opp en morning med DEN byllen pga betennelse..og dritvondt...tror han tusler avgårde da..
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #3 Skrevet 24. november 2009 Si til han at jo mer han venter, jo dyrere blir det. Går ikke over av seg selv nei.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #4 Skrevet 24. november 2009 Jeg er en pyse å gå til tannlegen helt til det gikk betennelse i en visdomstann og jeg våknet opp og så ut som en hamster i trynet. Da var jeg snar å komme meg avgåde
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #5 Skrevet 24. november 2009 ...ja, for det blir jo så billig å kontakte tannlegevakta 1.juladag klokka 7 på morran... Få han til å dra i morra.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #6 Skrevet 24. november 2009 Han ligger og sover, jeg vasker hus og klær og legger sammen klær og er småirri fordi det er "selvforskyldt" sykdom. Jeg kan ikke klage for da sier han at han tar seg av alt når jeg er syk. Og det er til en viss grad sant. Men arg. Irriterende. Han har vasket klær tre ganger på to år..
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #7 Skrevet 24. november 2009 Pleier å ikke ta noen hensyn jeg.. Jada, jeg er ond og jeg vet det ( det vet også mannen min*) Har medynk de første dagene, hinter etterhvert at han skal gå til tannlege. Når smertene vedvarer, det bare blir verre og jeg har en stor sutrete baby i hus er det slutt på all sympati. Da får han beskjed om at det er innbilt og at det kan jo umulig være så ille, hadde det vært så ille så hadde han jo gått til legen. Så slutt å sutre og delta i samlivet eller pel deg til tannlegen. DET pleier å være rimlig effektivt her i huset, dessuten så er mannen kry når han har bevis på at det var noe og at jeg tok fullstendig feil.. What can I say, win win..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå