fikk en gutt Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 hei hadde vært fint å henge opp en stor (dekker nesten en vegg) plakat eller noe annet på soverommet til gutten vår, verden plakat eller dinosaur eller noe annet? noen som har noen ide om hvor eg kan finne noe slik?bestille over nettet?eller andre ideer?
mer enn bare mor Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 hva med sånne wallstickers? http://www.trendystickers.dk/no/forside/?gclid=CIrl3dOzpJ4CFUeF3godtWZFrw det er en side.. men finnes sikkert mange flere
moota m storebror&lillebror Skrevet 24. november 2009 #3 Skrevet 24. november 2009 Hvis det er et spm så synes jeg at det er finere med flere små ting enn å dekke nesten en hel vegg. Jeg har kjøpt sånne lignende papp figurer i Ole Brumm gjengen og hengt opp, de er såå søte. Festa de med en slags dobbelsidig teip. Det er gipsvegger her og siden jeg bare leier for antagelig 1 eller 2 år vil jeg ikke lage masse unødvendige hull. Så har ikke hengt opp så veldig masse. Har litt med kitt også. Men det var jo noe helt annet enn tema he he =P
fikk en gutt Skrevet 24. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. november 2009 hei hvor fikk du kjøpt papp figurer? takk for alle svar
moota m storebror&lillebror Skrevet 24. november 2009 #5 Skrevet 24. november 2009 Det var et veldig godt spm egentlig. Kjøpte de for noen år siden og så har de ligget siden det ikke ble oppussing av rommet til storesøster mens vi fortsatt bodde sammen. Tok dem frem når vi flyttet. Jeg husker ikke, men de har kanskje på lekebutikker?
moota m storebror&lillebror Skrevet 25. november 2009 #6 Skrevet 25. november 2009 Det var visst mer skum enn papp. Så i Jysk katalogen at de har der. Det var ikke bare Ole Brumm, men også snehvit og spiderman i alle fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå