LilleDachs Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 Nå har de vekket Reken igjen, nå har hun hylt i 45 min.. Helt unødvendig. Har de virkelig lov til å kjøre rundt å spille den latterlig høye sangen rett utenfor stuevinduene våre kl 1945?! Eneste jeg finner er denne- http://www.dagbladet.no/nyheter/2000/06/14/207750.html Noen som vet?
Gjest Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 Tror ikke det er slik at alle i nabolaget må være stille i tilfelle noen har små barn som skal sove. Man må tåle lyd selv om man finner den irriterende og unødvendig
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. november 2009 #3 Skrevet 24. november 2009 ja, men bare når de står stille tror jeg. var en sak om dette for noen år siden. personlig syns jeg 45 min med skriking er verd ekstremt god is
Bibappelula <3 Skrevet 24. november 2009 #4 Skrevet 24. november 2009 Hehe vet akkurat hva du mener...jævla drittbil.......!
LilleDachs Skrevet 24. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. november 2009 Jeg forventer ikke at alle rundt skal være stille bare fordi Reken skal sove. Det er vi ikke selv heller. Men jeg kan ikke skjønne at det er lov å spille så høyt som de gjør. Og han/hun kjører vel fort til å kjøre inn i mellom husene..
LilleDachs Skrevet 24. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 24. november 2009 Her kjører de og spiller. Veldig festlig. Hadde fortjent litt is ja , men er litt kvalm etter alle pepperkakene! Måtte uansett vært noe annet enn is-bil is, for det er tragiske greier!
Ajam Skrevet 24. november 2009 #7 Skrevet 24. november 2009 Bilen kjører også rundet her annenhver torsdag ved 20 tiden. Greit nå på vinteren, men på sommeren var det en plage!! Men syns generelt isbilen er litt skummel jeg, har vært redd for den siden jeg var liten..
lille sprelle Skrevet 24. november 2009 #8 Skrevet 24. november 2009 helt enig med deg - om den så hadde spilt rent i det minste? og er det noen barn som skal kjøpe is på den tiden i november?
hettinettifletti Skrevet 24. november 2009 #9 Skrevet 24. november 2009 Hadde nesten fått lillegutt til å sovne istad, og så kom den helvetes isbilen å ødela alt! Og han er ikke enkel å få til og sove...
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 24. november 2009 #10 Skrevet 24. november 2009 Åh, den irriterte meg når jeg hørte den for en stund siden også.... bor dere i nærheten eller;-P
solita 06 Skrevet 24. november 2009 #11 Skrevet 24. november 2009 Hadde de nå enda hatt god is.... Her sluttet den heldigvis å kvine rundt hjørnene i september. Gruer meg til den dukker opp til våren, har en isglad gutt her som ikke tåler sukker noe særlig godt...
LilleDachs Skrevet 25. november 2009 Forfatter #12 Skrevet 25. november 2009 Kvine- der sa du det. Virker ikke som de helt har fått med seg at de kjører rundt inn i mellom rekkehus. Ikke er dette verdens mest ovesiktlige gate heller..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå