Gå til innhold

Trenger SERIØST hjelp til julegave!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 2 nevøer på 13 og 15 år som har alt og mere til, de ønsker seg ikke noe og foreldrene kan ikke hjelpe meg med tips....

De er ganske bortskjemte, har ingen spes interesser, leser ikke bøker, musikk og film kjøper eller laster de ned selv....

Klær og undertøy hadde de nok av (!!!!) og ulltøy kjøpte vi i fjor...

Blir helt oppgitt og aner virkelig ikke hva vi skal finne på! Vil jo at de skal bli litt glad for gaven og selv om det nesten kan virke fullstendig håpløst...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når de ikke kan bidra med noen ønsker eller hint hadde jeg nok kjøpt gavekort,

Skrevet

Har tenkt på det og, men vi bor ett stykke fra hverandre så er litt usikker på hvor jeg evt skulle kjøpt det. Mulige foreldrene kan ordne det for meg... Takk:-)

Skrevet

Begynn å samle "hybelutstyr til dem!! Kopper og kar!! Her får alle dyne/pute det året de er konfirmert/15 år... En del skal jo snart på hybel da...

Skrevet

gavekort på kinobilletter??

Skrevet

Hybelutstyr og kinobilletter var genialt!!!

Kjempe lurt! :-))

Skrevet

Støtter hybel-forslaget. Praktisert med hell.

Skrevet

Ville ikke kjøpt hybelutstyr til en 15-åring. De fleste flytter vel ikke hjemmefra før de er rundt 19, og det er vel kanskje litt kjedelig å samle kopper og kar flere år i forveien..?

Jeg ville heller tenkt gavekort på kinobilletter som noen foreslår, ordentlige votter (til slalåm/snowboardbruk f. eks om de har slike interesser), parfyme, kontantkort til mobil eller lign.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...