lindynatt Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 pga uvanlig mange allergiske reaksjoner. http://www.huffingtonpost.com/2009/11/24/swine-flu-recall-h1n1-vac_n_368776.html Såvidt jeg vet er det nøyaktig samme vaksine som man har i Norge også...
Gjest Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 Kan jo være noe galt med akkurat den batchen vaksiner siden det ikke er rapportert om like mange tilfeller fra andre land som har samme vaksina.
lindynatt Skrevet 24. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2009 Joda men festelig hvis man får en til sånn batch.. Og blir vaksinert med den før man finner ut at jøss, ja hmm nei beklager at du reagerte allergisk men du blir helt sikkert frisk og får aldri noen senskader...
Gjest Skrevet 24. november 2009 #4 Skrevet 24. november 2009 Det kan skje med enhver vaksine og medisin som produseres, skal man tenke slik så må man bare la være å innta noe som helst.
lindynatt Skrevet 24. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. november 2009 Sant nok men det vise rjo abre at dette ikke er så sikker og ufarlig som man skal ha det til. Akkurat som med en god del type andre legemiddler. Sjefen til min mann fallt om midt i et møte, allergiske reaksjoner på vaksinen men det var den amerikanske uten disse tilleggsstoffene..
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #6 Skrevet 24. november 2009 HERREGUD!! Bla bla bla... JA. Et sjokk. Det er livsfarlig å leve. Og vi sluker alt rått. Det var et enkelt parti. Og etter rapportene, ble resten tilbakekallt. JA samme vaksine som i Norge. JA det kan skje her også. Som med alle andre ting i verden. Det kan ramme oss!!! Det ligger så mye: "AHA! HVA SA JEG!!" i folk. Get a fuc***in hobby. Er så lei vaksine demonstrasjonen/hysteriet. Slapp av og gi pokker i å ta den da hvis dere er sikker på at det er livsfarlig eller dommedags-konspirert. Jeeez...
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #7 Skrevet 24. november 2009 Det er jo HELT avgjørende å føye til her, at dette gjaldt et parti med vaksiner. Og FHI har allerede avkreftet at Norge hadde vaksiner fra dette partiet. Så hold dramaet på passende nivå. Og dette kan jo skje med alle ting. Hvor ofte blir ikke mat el. andre produkter tilbakekalt pga produksjonsfeil? Selvfølgelig tragisk når det er snakk om en vaksine; men jeg ser jo ikke helt problemet for dere som ikke skal vaksinere dere uansett?? Ville du kanskje bare prøve å sette en liten støkk i dem som har vaksinert seg de siste dagene? Eller hva var poenget egentlig?
Gjest Skrevet 25. november 2009 #8 Skrevet 25. november 2009 Er jo fint å være oppdatert på hva skjer uti verden, uansett om det gjelder enselv eller ikke
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #9 Skrevet 25. november 2009 Enig i det, sånn isolert sett, men er redd for at det ikke er det som er motivet når sånne tråder legges ut. For ALLE her holder seg oppdatert på det som gjelder vaksinen. Dette var jo rett og slett en som ville vri litt på virkeligheten for å prøve å gjøre noen vondt. Og sånt forstår jeg faktisk ikke. Hormoner eller ei.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #10 Skrevet 25. november 2009 Det var en feil ved produksjonen... sånt skjer med rakfisk også! Dette partiet ble produsert i Canada og har ingen betydning for de som er vaksinert i norge. Dessuten: Til dere vaksinerte, disse allergiske reaksjoner kom umiddelbart etter vaksine (20 min) Så det er da ingen ting å frykte at man blir syk om 20 år... argumentet holder ikke,!!
lindynatt Skrevet 25. november 2009 Forfatter #11 Skrevet 25. november 2009 Det er ingen som vet hvilke reaksjoner som kan opptre om et år.. om 5 måneder om 5 år. INGEN Nåer jo man overrasket over bivirkningene i Norge.. bivirkninger man ikke hadde regnet med
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #12 Skrevet 27. november 2009 Ja, det kan skje med mye rart. Men det skal ikke skje med vaksiner eller medisiner! Merkelig at dere synes det er så greit at man kan si oooops, der blei det litt slinger i arbeidet gitt. Det var leit. Det er rimelig strenge rutiner under produksjon av slike ting, så at dette kan skje er mildt sagt litt bekymringsfullt! Vi må kunne stole på at produktet er riktig fremstilt i det minste!
Gjest Skrevet 27. november 2009 #13 Skrevet 27. november 2009 Klart man skal kunne stole på at produksjonen av div. medikamenter er riktig fremstilt, men man må ikke være så naiv at man ikke skjønner at det kan oppstå feil!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå