Gå til innhold

Leon og Mikal er de styggeste navna som finnes...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rart at det er navn i det hele tatt. Mishandling å kalle opp barna sine etter ei løve og Mikkel Rev.

Jeg måtte bare lage en egen tråd om det.

Hilsen mammaen til Sofie og Silje

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Monika er også stygt. EskiMonika. Huff, tragisk!

Skrevet

Godt du ikke har kalt barna dine det da:)

Forøvrig skjønner jeg ikke ønsket om å poengtere det?

Skrevet

Så fikk kanskje du såret noen i kveld, du også?

Utrolig lavmål, begge innlegg.

Skrevet

Ja, herregud, stakkars barn!!

De blir nok å skifte navn når de blir større ja.. Huff, for en dårlig mor!

Skrevet

Carosander og crisander er enda verre!!!

Skrevet

HI kan umulig ha gått ut barnetrinnet på skolen.

Skrevet

Flott at noen synes det, så blir det ikke så mange som heter det samme som mitt barn, Leon ;) Synes det er kjempe fint navn jeg. Vi kan vel ikke alle like det samme men hvor lavmålt er det ikke å drive på slik..tipper alderen din ikke er mye over 13.

Skrevet

nevøen min heter Leon og må si jeg ble litt lei meg på han sine vegne, at voksne folk sier slikt. Det er lov å velge sine ord med litt mer omhu.

Det er flere navn jeg ikke liker, men har da ikke behov for å utrykke meg slik som du gjør. Dette vitner jo egentlig bare om lavmål i oppførselen din.

Det er vel mer mishandling at en mor oppfører seg slik som du enn at noen gir barna sine disse navnene...

Jeg har ingen betenkligheter med å tro at du kanskje ikke er den skarpeste kniven i skuffen:)

Skrevet

WHAT???

Du ble lei deg fordi nevøen din het Leon? Nei mye rare folk her altså å da mener meg HI også.

Enhver velger da sitt navn på barnet, selvfølgelig er det mange navn hver enkelt ikke liker eller liker, men sålenge det ikke er noe typisk MOBBE navn ser jeg virkelig ikke grunn til å rakke ned på andres valg.

LAVMÅL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

SOFIE er det styggeste jeg vet om.

Minner om hun gamle dama i hovmesteren.

Skrevet

kan du bruke litt flere utropstegn????

Skrevet

Hun skriver jo at hun ble lei seg på vegne av nevøen sin, som heter Leon.

Leon er da et kjempesøtt navn!

Skrevet

Hehehe, her snakker vi om barn som blir mobba på skolen pga navnene sine. Så er vi ikke bedre selv, for vi sitter her og "mobber" navn på barn selv.

Skrevet

Oi da... Sønnen min heter Michael og jeg heter Monica... Dette ødela kvelden min ja :D

Skrevet

Jeg antar at denne var myntet på meg ? Jeg som ikke takler hedda og maren. Siden jeg nevnte at barna mine heter leon og mikal.

VEL. ...takk for info. du liker ikke navnene. helt i orden for meg det.

ha en fin fin kveld videre

Hilsen mammaen til to skjønne gutter

Skrevet

Fryktelig synd på deg..Mammaen til to skjønne gutter.

Som ikke TAKLER to navn, og må til og med kaste bort tiden din på å lage en debatt ang dette.

Da har du "store problemer i livet altså.

Skrevet

....Og her ser vi grunnen til at barn mobber hverandre. Foreldrenes utrolig barnslige oppførsel.

Trist men sant..

Skrevet

Det er helt sykt hvor mye latterlig det er å lese her inne..jeg sier, fy fader hvor barnselig folk her inne kan være!

Skrevet

Fy faen, er det muulig?? Jeg leste nettopp det andre innlegget hvor det var en som sa "mine to barn heter Leon og mikal".

Trodde det var voksene folk inne på de sidene her jeg?? Man burde ikke ha barn om mann fortsatt er barn selv!! Off, blir så provosert av voksene som faktisk 'mobber' hverandre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...