Gå til innhold

Nå nååå!!! Blir galen snart

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er cluet...

Har en tulle, snill som dagen er lang. Stelles klokka 18 mat klokka 18.30 og seng kl 19.00. Da er det natt !! Men hver eeeneste dag nå i snart 2 mnd har hun våknet klokka 20 for mer mat.

Hun får mme, gir henne mat igjen og i seng kl 21. Opp igjen kl 24.00 for enda mer påfyll så sover hun til 06.00 /07.00.

Lurer på når hun tror det er natt. Har kjørt samme rutine hver eneste dag likevel er det ikke natt før klokka 24 for henne. Jeg tror jeg blir tussete snart. Har begynt å venne henne til grøt nå, kanskje det snur.

Er jo lov å håpe... :-/

Bare en liten oppgitt utblåsning fra meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er hun?

Kanskje gi henne mer mat, siden hun våkner etter bare en time..

Skrevet

Hva med å gi grøt/mme før stellet, for så¨å gi litt mer mme rett før legging? Brukte gjøre det på min, og det funket. Lykke til!

Skrevet

Hun er 5 mnd....

Takk 20.23

Jeg tar i mot alle tips og råd. Skal forsøke dette

Skrevet

Jeg har merket med min at jo mer mat han får før legging, jo mer mat vil han ha tidligere...

Så hvis han våkner kl 21.00 får han ikke noe mat. Helt greit om han våkner en gang mellom 01.00-06.00, for jeg har tenkt å mate på natta en måned til. (Han er 5 mnd)

Men de kveldene jeg tror han ikke er helt mett når han legger seg (men han er så trøtt, så mer mating nytter ikke), det er da han sover hele natten..

Merkelige greier..

Men hjelper det med smokk eller roer hun seg ikke uten mat?

Og grøt hjelper nok litt det også skal du se :-)

Skrevet

Jeg gir henne smokken, da er hun stille i ca 10 min så må hun opp ellers blir det bare rabalder. Jeg holder på å venne henne til grøt nå, spyttet det bare ut igjen men jeg er like sta som henne. Gir ikke opp :)

Dette må bare bli bra snart. Hadde vært kjekt med noe alenetid om kveldene,,,, selv om jeg ikke forventer det.

HI

Skrevet

Hva med å prøve velling? Gi litt "tyngden" i maten, slik at hun ikke føler seg sulten etter leggetid?

Skrevet

Velling ?? Hva er det ?

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...