gutt07<3 juni jente10<3 Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 Da flyttet jeg meg over i 2trimester:) Håper svangerskapet fortsetter like bra som det har gjort til nå...
*LillaMeg* Skrevet 25. november 2009 #2 Skrevet 25. november 2009 Velkommen.. Jeg er fra Arendal.. 22år og er selvsagt jente.. Haha..
Fullt hus :) Skrevet 25. november 2009 #3 Skrevet 25. november 2009 23 og venter nr 3. bor i arendal velkommen. er forresten 17 uker på vei
MissMe*med*lillegutt Skrevet 25. november 2009 #4 Skrevet 25. november 2009 Hei, og velkommen hit =D 21år og venter nr 1 Er 26+5
*LillaMeg* Skrevet 25. november 2009 #5 Skrevet 25. november 2009 Hadde det ikke vært gøy med et ordentlig bim treff? Jeg har ingen venner eller kjente som er gravide, og vil gjerne bli kjent med noen som er det, i tillegg så kjenner jeg ikke så mange her lengre.. :s
gutt07<3 juni jente10<3 Skrevet 25. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 25. november 2009 oy!! Så gøy å se at vi er flere fra arendal:) Jeg venter barn nr 2. Er 29år. (Begynner å dra på åra kan man si) Hehe! Hva venter dere? j\g? Har dere tatt svinevaksina? Jeg har vært veldig itvil , men har kommet frem til at jeg tror og håper at det er det riktige. Skal vaksineres til uka. Har vaksinert min lille gutt på 2år. Han går i b.hage og for at han ikke skulle få den influensaen selv og kanskje smitte meg kom vi frem til at det også var lurt at han tok den:) Hadde vært koselig med ett bim treff en gang:)
Fullt hus :) Skrevet 26. november 2009 #7 Skrevet 26. november 2009 sitter å lurer på om jeg vet hvem noen av dere er. Arendal er jo ikke akkurat verdens navle. så kan bli spennende med et treff jeg har nok hatt svineinfluensa allerede og kommer ikke til å ta vaksina. etter jeg og jentene mine lå rett ut så kom det 4 tilfeller med svineflu i bhg til største jenta mi
*LillaMeg* Skrevet 26. november 2009 #8 Skrevet 26. november 2009 Haha, lurer på det samme selv.. Har tatt vaksinen, etter mye frem og tilbake.. Fant ut at jeg bare måtte hoppe i det. Vet ikke kjønn enda.. Men får kanskje vite det neste onsdag..
Fullt hus :) Skrevet 26. november 2009 #9 Skrevet 26. november 2009 jeg håper veldig på gutt denne gangen har to jenter. skal på UL til torsdag. leeeeenge å vente
*LillaMeg* Skrevet 26. november 2009 #10 Skrevet 26. november 2009 Så går tiden såå tregt og.. Men vet du om man får se kjønn da? Har hørt at de er så strenge på det, på sykehuset.. At de kun sjekker om de har tid. (på ordinær ul). Vil jo gjerne vite det, selv om det egentlig ikke betyr noe, men er såå nysgjerrig..
flower power Skrevet 26. november 2009 #11 Skrevet 26. november 2009 Jeg er også fra Arendal, er 24 år og har ei datter på snart 8 fra før. Min samboer har 2 barn fra før, ei jente på 7 og en gutt på 14. Er 27+2 og gleder meg veldig .. Så gøy at vi er noen stk fra Arendal da!:-) Noen med hund i tillegg her? Vært artig med bim + hundetreff;-) Hvordan er formen deres generelt da? Jeg har bekkenlåsning, men på bedringens vei etter noen turer til kiroptaktor. Fysio var det da lite hjelp i..
flower power Skrevet 26. november 2009 #12 Skrevet 26. november 2009 Jeg fikk vite kjønn.- Gutt! (Men de har nå tatt feil før..) Har ikke hørt noe om at der strenge på det...? skjønner fort du er nyskjerrig :-)
MissMe*med*lillegutt Skrevet 26. november 2009 #13 Skrevet 26. november 2009 Håper på nr 2 i 2010: UL har vist gutt 4 ganger nå (fra 4 forskjellige leger) så da regner vi med stor sikkerhet på at det blir gutt =D Skal på 3D UL i Tønsberg til mandag, så da sier de nok gutt der og! hehe Jeg har ikke tatt svinevaksina. Vil ikke ha den heller har jeg bestemt meg for Var veldig i tvil en stund, men er heelt sikker nå
MissMe*med*lillegutt Skrevet 26. november 2009 #14 Skrevet 26. november 2009 HusNissa: Jeg har ikke erfart det på sykehuset hvertfall Vi var hos Nina Venemyr på ordinær UL og hun var kjempe hyggelig og lette gjerne etter kjønnet for oss Har vært inne til UL flere ganger etter denne (pga risikosvangerskap) og har blitt spurt alle gangene om vi vet kjønnet eller vil vite det Skjønner nysgjerrigheten! hehe.. Hadde nok ikke klart selv å vente til fødselen med å vite kjønnet:P
MissMe*med*lillegutt Skrevet 26. november 2009 #15 Skrevet 26. november 2009 flower power: Ja, jeg har hund =D Har en storpuddel tispe på 3år og en blandingsgutt (50% portugisisk vannhund og resten scæfer, golden retriver og rottweiler) på 14mnder Hvordan hund har du ? Formen min har vært veeeldig dårlig .. Nyreproblemer, opperasjon og besvimelser.. Så har ikke hatt et hyggelig svangerskap til nå, men håper på å få nyte resten av det Er 26+6 Bekkenlåsning hørtes ikke godt ut nei =S Hvordan merker man det? Blir det sånn at man ikke klarer å bevege seg omtrent det?
UngJente90 Skrevet 26. november 2009 #16 Skrevet 26. november 2009 Heisann. Jeg er også fra Arendal. Har en datter på 6mnd og er 12uker på vei
*LillaMeg* Skrevet 26. november 2009 #17 Skrevet 26. november 2009 Var bare ei som sa det.. Men da vet jeg det.. Lurer så på om magefølelsen stemmer.. Svangerskapet her har vært lett, på en måte.. Vært en del kvalm, og veldig sliten en stund.. Er fortsatt kvalm, hatt en del uvi for første gang i livet mitt, men skal ikke klage... Er jo for en god sak..
Fullt hus :) Skrevet 26. november 2009 #18 Skrevet 26. november 2009 hadde ul på sykehuset i Arendal under første svangerskap. Var på endel UL og de sjekket kjønn hver gang. så har ikke oppfattning av at de er strenge på det.... Har forresten en boxer godt vi er flere gravide her i byen hehe
flower power Skrevet 26. november 2009 #19 Skrevet 26. november 2009 MissMe*venter*en*2010*PRINS<3 : Uff da! Høres jo ut som du har vært max uheldig! Kan ikke være noe kjekt.. Håper du kan bare nyyte resten da :-) Ser vi er like langt på vei omtrent:) Hundemenneske du også skjønner jeg? Jeg har ei husky frøken på 3 år. Glad og sosial hund. Det pleier og gå veldig fint med andre hunder, kan være litt usikker med en gang men pleier og gå fint når hun får gå løs og bli kjent:) (beste vennen hennes er en rottis-tispe i rogaland). Hvordan er dine iht andre hunder? Bekkenet begynte og svikte(smerter under bevegelse) i uke 17-18, og begnte hos fysio uke 19 med mistanke om om løsnng, men ble bare verre og verre! Jeg har vært så og si, sengeliggende fram til nå Kiropraktor fant ut at det var låsning i forrige uke og endelig kan jeg bevege meg sånn smått! Og godt er det, for trodde jeg skulle bli gæern!;-) Er vanligvis ganske aktiv, og bruker mye tid på mine firbente så glad det begynner og løsne! hehe..
MissMe*med*lillegutt Skrevet 26. november 2009 #20 Skrevet 26. november 2009 Ja, er ordentlig hundemenneske! hehe Er jo så herlige dyr! Kunne gjerne hatt 5 til om vi hadde hatt plass =D Åh, huskyene er jo bare så flotte!! Må alltid kikke litt ekstra når jeg ser en.. Utrolig nydelige hunder altså! Krever de veldig mye aktivitet? Blandingsgutten er en engel med alt og alle egentlig. Han er så inmari glad i mennesker og andre hunder at man nesten blir litt redd for at han skal lette fra bakken med den roterende halen når han får hilse.. hihi.. Så han har aldri vært noe problem å ha sammen med andre hunder, uansett rase og størrelse Storpuddelen har vært mye syk med mageinfeksjoner så hun kan være litt engstelig for nye mennesker og hunder, men hun er kjempe snill. Så lenge hun får gå løs å hilse så er hun mye tryggere For oss som kjenner henne er hun verdens snilleste og finner seg i absolutt alt Hun er veldig glad i hester da =D det er forsåvidt blandingen og Åh, det høres jo kjempe vondt ut!! =S Har selv merket litt til tider at bekkenet gjør litt vondt, men ikke i nærheten av slik du har opplevd.. Huff! Så bra du fikk/får hjelp av kiropraktor sånn at du kan bli bedre.. Er ikke degranne gøy å bli sengeliggende, så skjønner godt du synes det er deilig å kunne bevege deg igjen!=) Tipper dine firbente og er glade for det =D
mamsen30 Skrevet 27. november 2009 #21 Skrevet 27. november 2009 Jeg er også fra Arendal, er 18+1 nå Jeg har en gutt på 6år fra før og to hunder
2gutter,aprilbaby10Fødeklar Skrevet 27. november 2009 #22 Skrevet 27. november 2009 Hei! Jeg bor også i Arendal, har termin 28 april, er 18+3 i dag. har to gutter på 5 og 8 år fra før. Alder :34. Hadde vært gøy med et treff!!
Bizzy snart 4små - på overtid! Skrevet 27. november 2009 #23 Skrevet 27. november 2009 Sniker meg inn her selv om jeg ikke helt er fra Arendal.... Bor mellom Arendal og Grimstad, og venter en liten Jente i mai 2010 Jeg har tre barn fra før, en gutt på 4 og et tvillingpar, gutt og jente på 16måneder. Alder: 33, snart 34. Slenger meg gjerne med på et treff om dere har plass til noen "utenbys" fra
Fullt hus :) Skrevet 27. november 2009 #24 Skrevet 27. november 2009 håper det ikke bare blir med snakket da At det faktisk blir treff noen tips til cafe med litt plass da? og evnt når skal vi sette opp ett treff?
*LillaMeg* Skrevet 27. november 2009 #25 Skrevet 27. november 2009 håper og det blir treff, og da må man jo ordne noe.. Hmmm.. Cafer med plass.. Lindveske, Cafe Viktor(?), Jørgensen. Kommer ikke på flere.. Kanskje lurt å ha treffet en vanlig hverdag, og ikke en lørdagsettermiddag om alle skal få plass.. Pleier å være nokså fullt overalt om lørdagene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå