bebis *aug09*juni12* Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 Er så lei av å rydde hele tida.. Virker som om pappan synes det er helt greit nå som jeg er hjemme å ikke løfte en finger her.. Siden han jobber og jeg går jo "bare" hjemme... Så nå har jeg latt være å gjøre noe i 2 dager (utenom å rydde bort mat og slike ting da) og det ser ut som bomba her... Bare litt frustrasjon fra min side..
Gjest Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 Du er ikke alene... hadde det likedan i permisjonen, og igrunn nå også... Gjør ikke jeg det, blir det ikke gjort hvis ikke jeg ber han spesifkt om hva han skal gjøre.
bebis *aug09*juni12* Skrevet 24. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2009 er jo så forferdelig irriterende... hehe. hvis jeg spør han så sier han at han skal gjøre det etterpå, og hvis jeg maser så blir han pottesur.. men han vet at jeg gjør stort sett alt for tida så tror jeg har bygd opp nok kreditt til å mase litt. så tror jeg skal si at i morra SKAL vi rydde og vaske begge to..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå