Gå til innhold

Hva er ditt beste tupperware produkt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket liker du best, bruker mest og er mest fornøyd med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

microplus kannen :D

 

Kan lage bakt potet i den på 10-15 min (plass til 2 stk) kontra 1 1/2 time + i ovnen :D

 

 

Skrevet

Elin08 ♡ Timian ♡

 

Takk for tipset. Hadde jeg aldri kommet på selv. Men dette må prøves

Skrevet

noen glass med lokk på, som det er hull til sugerør i lokket. Daglig i bruk her. (men tror det er en sommervare fra tupperware)

 

En annen favoritt er mini quick chef, eller hva den heter. En rød liten boks med kniv i. Jeg putter løk opp, og vrir et par ganger på lokket, og sim sala bim, ferdig kuttet løk :) Har brukt den på paprika også, det går også fint :)

Skrevet

Quick Chief, den er super. Slikkepotten er bra, og brødkniven er i daglig bruk her i heimen.

De boksene til å ha grønnsaker i, hvor mange kan lukke ventiler, er også ganske bra.

Koppene med lokk m/hull til sugerør er gode å ha.

Eeeh... Har endel mer, og er igrunn ganske fornøyd med det meste. Kjevle, bakeunderlag, salatboller, osv

 

 

Skrevet

Akk, klarer ikke velge ett produkt altså.

 

Noen favoritter her er:

*Glassene med lokk til sugerør

*Løkkutteren

*De små ostebeholderene (bruker dem til skivet ost og den holder seg lenge)

*De serveringsbollene med lokk som holder middagen varm (husker dessverre ikke hva de heter i farta..).

Skrevet

Er glad i de ultra plus produktene, micro produktene og tåteflaksene

Skrevet

glemte helt osteklokka ja! Jeg ønsker meg en slik til jul, vi har nemlig slik på jobb, og der ligger hvitosten inni (uten plast rundt), og holder seg like fin leeenge.

Skrevet

Vanskelig å velge, men dette liker jeg:

 

- mega rørebolle. en ekstra stor bakebolle på 10 l, den er super!

- bakeunderlaget

- mini quick chef, til å hakke løk i, jeg griner som en foss ellers...

- grønnsakpboksene, de er GENIALE til brokkoli, holder seg nesten 2 uker!! Det er helt sant, altså!

- eleganseskåler, de er fine, elegante og så er de tette!! Super til chips

(ja, jeg har demonstrert.....)

Skrevet

Boksopnaren er suveren!

 

Ellers er det mest brukte produktet vippeskål/bakebolle 3 liter. Den er akkurat passe stor til deig av 800g mjøl. Når deigen når lokket er den ferdig heva, og blir til 1 brett bollar eller rundstykke :o)

 

Skal ha party her heime på torsdag, skal då kjøpe matboksar med mange rom, er så glad i å lage fine matpakker og lei av å måtte dele inn matboksar med aluminiumsfolie...

Skrevet

Salatslynga, matboksene og ellers småbokser til pålegg, oppkuttet frukt m.m.

Skrevet

jeg bruker servo fixen omtrent hver dag jeg!

helt avhengig av den :-)

Skrevet

-Slikkepotten

-Elegance skålene er mye i bruk (stemmer som en over sier, er super til potetgull, det slagner ikke, holder seg sprøtt lenge, og til salat osv)

-Boksåpneren (suveren!!)

-Iso duo (sausnebbet er særlig mye i bruk)

-Mål og mix 2 l (bolle m/ lokk m/ litelokk i midten, litt knotete fortalt)

-Festboksene (kaketinene, har 3 str)

 

Nå skal jeg kjøpe de to barneskjeene med etui, kjekke å ha i stellevesken, uten at dem blir skitne.

Skrevet

*micro plus kanna(perfekte grønnsaker som ikke blir "utvanna og overkokt" )

*bokseåpneren

*Riskokeren

*bakebollen

*koppene med lokk og kanna (tror det er Aventserien?)

*mini quickchefen

*har også eggekartongen,den er i bruk hele tida,mye finere enn en vanlig eggekartong.

*kaffekanna:)

*også fått kjøpt meg thermokopp,som er rosa,den er så fin:):)Vet ikke om den går an å få tak i,i norge?kjøpt den gjennom en fra sverige.

 

Ble mye av det samme som de over:)

Skrevet

BigHorns: No problem :D

Var eneste grunnen til at jeg kjøpte den faktisk!

Har testet å dampkoke grønnsaker også å det går fint.

 

Skal visst kunne lage bacon sprøtt i den også , men det har jeg ikke turt gitt :)

Skrevet

liker potetskrelleren jeg også.

SLikkepottene er fine, bruker de omtrent hver dag, og de slites ikke engang! Bruker masse av de boksene også, har arvet gamle fra mamma, og de holder år etter år. De eldste er 25 år gamle!

Også har jeg lyst på knivene, og de er på tilbud nå ser jeg... :)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...