Gjest Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 Oliver og Oskar, med -k, er fint. Patrick og Arthur liker jeg ikke
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #3 Skrevet 24. november 2009 nevøen min heter Oscar, så det er vanskelig å uttale seg uten samtidig å tenke på han... så jeg liker oscar.. .. Patrick er harrynavn.. Oliver er fint forsåvidt, men det finnes så mange ulike utalemåter.. Ålliver, Olliver, og Oliiiiver.. Jeg ville holdt meg unna navnet av den grunn. .. Arthur er bare helt gammeldags og snålt...
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #4 Skrevet 24. november 2009 Oscar - fint, men SVÆRT oppbrukt nå Patrick - harrynavn Oliver - helt greit Arthur - synes jeg er kjempekult!!
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #6 Skrevet 24. november 2009 Patrick - ressurssvake foreldre Oliver - tja... litt intetsigende.. halvpopulært og greit.. Ikke mitt favorittnavn, men ikke det motsatte heller.. Oscar - altfor populært Arthur - Kult
lillepixie Skrevet 24. november 2009 #7 Skrevet 24. november 2009 Av de navnene liker jeg bare Oliver:-)
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #8 Skrevet 24. november 2009 Liker dem alle jeg.. Oliver Arthur Patrick Oscar ( det minner meg litt om en katt jeg hadde da.. ) Patrick et harrynavn? Har ikke fått med meg at Patrik er så mye brukt i norge, forbinder harrynavn med Roger, Roy osv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå