Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 Skjønner ikke noe her.. Har hatt så å si smertefri mens siden jeg fikk barn, men nå har jeg plutselig fått sterke menssmerter, klarer nesten ikke å gå og ibux fjerner ikke smerten helt.. Noen erfaringer??
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 Hvor lenge siden er det du fikk tilbake mens etter fødsel? Har det slik jeg og. +at eggløsningen er kjempe vond! Fikk barn for 1 og et halvt år siden, men fikk ikke mens før ungen var ca 1 år (ammet) men nå sliter jeg som deg jeg og.....håper noen har gode råd til deg som jeg kan tyvtitte på Lykke til
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #3 Skrevet 24. november 2009 Fikk tilbake mens for to år siden, og siden da så har det vært så å si smerterfritt.. Veldig befriende siden jeg hadde smertefull mens før jeg fikk barn, men i over fem år så har det vært smertefritt og egentlig greit å ha mensen. Hvorfor skal det gjøre så inni hampen vondt nå!?!? Håper også det finnes noen som kan gi oss noen gode råd, eller tips på hva det kan være og hvordan man får igjen smertefri mens.. HI
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #4 Skrevet 24. november 2009 Det er vanlig og få mer smertefull mens etter at man ha fått barn, samt å blø mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå