Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 Noen som har peil? Bestilte Uggs sko fra ei dame på Finn.no Når jeg fikk de, var de prikklike som vanlige uggs. Hver eneste detalj. Men når jeg så inni, stod det made in china..... Er dette fake da? Siden Uggs er Australsk? Eller lager de Uggs i Kina og andre steder også?
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #3 Skrevet 24. november 2009 De er nok fake ja. Men mange sko blir lagd andre steder enn hvor merket kommer fra. Og veldig mye blir produsert i kina.
Elinlita Skrevet 24. november 2009 #5 Skrevet 24. november 2009 Uggs blir laget i Australia og det står det på mine, så disse er nok fake. Men hvis du har betalt rundt 500 kroner, så er det kanskje ikke så ille?
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #6 Skrevet 24. november 2009 Kjøpte r&r jeans som viste seg å være fake. Sendte mail til dama og truet med å lage leven, og endte med å få buksene gratis.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #7 Skrevet 24. november 2009 Jeg kjøpte meg Uggs til 500,regnet med de var fake. Men det gjør vel ikke noe,de er like varme og gode som de ekte? og ser jo helt like ut!
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #9 Skrevet 24. november 2009 Jeg ville sendt inn en mail til finn.no jeg. Det er faktisk ikke lov verken å ta inn eller å videreselge fake merkevarer i Norge. Ville også sendt en mail til ugg og henvist til annonsen. Så ville jeg ventet en dag før jeg sendte en mail til selgeren om at jeg ikke var interessert i å kjøpe fake sko og at jeg ville ha pengene mine tilbake + at selger skulle betale porto for å sende skoene tilbake.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #10 Skrevet 24. november 2009 Hvor står det at det ikke er lov????
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #11 Skrevet 24. november 2009 Jeg trodde alle som handlet på finn visste at merkevarer med meget lav pris var fake?! Det er jo MANGE som kjøper for det,kvaliteten er jo som regel den sammen! Skjønner man blir sur hvis man har betalt en høy pris for varen! Men 500 kr for et par vintersko som hun over skrev,er da ikke dyrt?!Uggs koster jo nærmest det 4doblete hvis det er ekte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå