Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 Sto parkert på venstre side av veien, på oppmerket parkering. Har uheldigvis satt minsten på høyreside av bilen. Så mens jeg festet minsten i bilen, da selvfølgelig med overkroppen inn i bilen og rompa ut i veien, kom det en bil å kjørte borti døra mi!! Merklig ble det bare en ripe i døra, døra lukket helt fint etterpå og bilen som kjørte borti døra forsvant før jeg fikk summet meg til å få kroppen ut av bilen.. Det gikk heldigvis kjempebra, men jeg skjønner meg da ikke på noen menesker.. Det må jo ha gitt gjennlyd i den andre bilen også fordi det smalt som bare søren i min! Det verste var jo at jeg hadde parkert så inntil kanten at døra mi faktisk fortsatt var innenfor parkersfeltet.. Mannen min mener jeg burde ha signalisert dette til politet, men jeg synes det er dumt siden de ikke kan gjøre noe. Jeg vet jo bare at det var en hvit liten bil...
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 Bra det gikk fint med deg. Det kunne gått riktig ille om døren hadde blitt klemt igjen over bena dine.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #3 Skrevet 24. november 2009 Oi, jeg tok feil av høyre og venstre igjen.. Jeg sto på høyre side, altså kjøreretningen, barnet sitter på venstreside altså bak førersete... Hadde han feilberegnet mer så hadde han tatt enten døra eller rompa mi.. Er ikke alltid overbegeistret for rompa mi, men jeg vil jo gjerne ha den allikevel.. Der jo sto var det også veldig oversiktlig så sjåføren burde jo ha sett meg.. Kanskje jeg skulle ha snakket med politet allikevel. Visst frem avrevet lakk på kanten av døra. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå