Gjest Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 Jeg handler masse julegaver på nettet. Jeg synes det er effektivt og roligere. I tillegg får man tak i så mye som man ikke får her på hjemplassen. Foreløpig har jeg handlet fra: bokklubben.no venneslanetthandel.no (dippedupper og gadgets) sweetmemories.no (nostalgiske pynteting og bruksting) barnaspersonligeverden.no riktigeleker.no barnigjen.no Synes det er gøy å få adresse til nettbutikker som leverer noe "annet" enn den store massen.
Gjest Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 Glemte jo gavermedmening.no (elsker engelene med attitude og så måtte jeg bare ha en veske derfra til meg selv...)
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 24. november 2009 #3 Skrevet 24. november 2009 bokkilden.no sprell.no strawberrynet.com houseofkids.dk hokus-pokus.no Og flere...
Gjest Skrevet 24. november 2009 #4 Skrevet 24. november 2009 idepikene.no Har handlet SkiGrip for en liten formue de.r
Rampongi Skrevet 24. november 2009 #5 Skrevet 24. november 2009 Super tråd for oss netthandlere. Jeg tror muligens jeg burde kureres og nå ser jeg jo alle de fine tipsene her, så nå brenner det i lommeboka (igjen.. ) Platekompaniet.no-de kan sende i posten til den som skal ha gaven gavermedmening.no-elsker etiske gaver unicef.no-masse fine julegaver utviklingsfondet.no-----"------ rødekors sin netbutikk-glemt adressen, men sine ting til jul der også vitusapotek.no-handler stellestasj til vesla der. Kjekkere å hente på posten i mitt tilfelle enn å gå på apoteket bokkilden.no og haugenbok.no-fine bøker ebay-samleobjekter musikk det var de jeg huska nå..
GreitÅVæreAnonym Skrevet 24. november 2009 #6 Skrevet 24. november 2009 Jeg handler også på nett: Hittil har jeg handlet hos følgende: www.kidsandcare.no - barneleker og utstyr www.kitchn.no - kjøkkenutstyr www. amaliesverden.no - leker til barn men også annet håndverk/håndarbeid www.sportmann.no - sportsutstyr/klær
alvamamma Skrevet 24. november 2009 #7 Skrevet 24. november 2009 Hittil: feelunique.com - hud, hår og kosmetikk babydesign.no - service til barn med navn mycinnamongirl.no - søte kjoler til de søte små dyrehagen. no - der kjøpte vi glass med Thorbjørn Egner motiver
♥ DAME Skrevet 24. november 2009 #8 Skrevet 24. november 2009 ellos.no laredoute.no cdon.com smakogbehag.no (her har jeg bestilt gavekort også, supert Dytter denne tråden
Den heldige eier av ett barn Skrevet 25. november 2009 #10 Skrevet 25. november 2009 unicef.no gaversomforandrerverden.no sprell.no leke-butikken.no haugenbok.no amazon.com personligesmykker.com gadgets.no desertbook.com goodcandy.no lakrisgutta.no
Seven Skrevet 25. november 2009 #11 Skrevet 25. november 2009 Har kjøpt fra disse; minimikki.no borelli.no lobelia.no
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 25. november 2009 #12 Skrevet 25. november 2009 Kjøper ikke, men selger gjerne:) www.barneparadis.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå