Fuego Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 Er det mulig å kjenne ett lite spark så tidlig? Sikker på jeg kjente det idag, men er fosteret altfor lite enda? Har kjent "sommerfugl i magen følelsen" noen dager nå, men idag kjentes det faktisk ut som spark. Flere som har opplevd det?
vero:o) Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 jo det er nok spark...jeg kjennte liv førstegang når var 9 uker...så kjennte jeg kraftig dullt i uke 13 ca da var jeg overbevist....så er nok det...men jeg er andregangs da,tror ikke jeg merka noe spes med nr 1 før uke 20...
gravid_m_lille_noah<3 Skrevet 24. november 2009 #3 Skrevet 24. november 2009 Eg har og merka det..i ca to uker no... er bare 12+1 i dag
Gjest Skrevet 24. november 2009 #4 Skrevet 24. november 2009 Hei! Jeg kjenner sånne sm "boblinger" nederst i magen der barnet ligger, og har gjort det 1 ukes tid nå. Jeg er førstegangs gravid så kan jo ikke være FOR sikker.. Men jeg har aldri kjent denne typen "bobling" før og jeg kan tydelig kjenne at det ikke er fra tarmene ( Hehe, litt vannskelig å få forklart det.) Jeg er 12+5 i dag Noen ganger når jeg ligger i sengen kjenner jeg tunge hjerteslag fra magen samtidig som boblingen kommer, men kun når jeg ligger på siden..
solstråle med maibarn Skrevet 25. november 2009 #5 Skrevet 25. november 2009 er 14+5 å er sikker på at jeg kjente spark i dag. små dunk veldig gøy, hvis det er den lille da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå