Gå til innhold

risgrøt - 4mnd : skal man blande med mme?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller skal han få mme ved siden av/etter? eller begge deler?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skal blandes med mme...

Vi gir litt mme ved siden av på flaske også..

Skrevet

husker ikk hva som står på pakka...men om det står at den skal blandes med melk (som med maisgrøten) har jeg varmet vann, hatt i mme-pulver og så rørt inn grøtpulveret.

Ikke mme samtidig på flaske - men vann.

Skrevet

vann på flaske når de er 4 mnd?

 

på pakken jeg har, nestle risgrøt, står det nemlig at det skal blandes med vann.. men jeg har hørt mme.

Skrevet

Den Nestlé skal blandes med vann. De er jo allerede tilsatt melkepulver

Skrevet

hvis det står at det skal blandes med vann, er det fordi det er melkepulver i, så da må du blande med vann.. H*n kan få mme, mm, eller vann til..

Skrevet

ok, takk for svar jenter :)

Skrevet

Men maisgrøten fra Nestle skal blandes med mm.

Skrevet

ok! jeg prøver risgrøten først, siden det er den jeg har kjøpt inn (eneste de hadde på butikken).. skal jo bare gi en gradvis tilvenning, så regner med at han må ha mme ved siden av uansett, så da får han det jo i seg.

 

men skal ta det til helga, tenker jeg :) mannen må jo få være med når mini får smake grøt for første gang:)

 

men hva er egentlig forskjellen på mais og ris? altså, tenker på hva som er best? hvis den ene er bedre enn den andre..

Skrevet

Maisgrøten smakte pyton syns jeg, mens risgrøt med banan er yummi yummi selv for mor :) Hehe... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...