mer enn bare mor Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 Eller skal han få mme ved siden av/etter? eller begge deler?
Uro4 Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 skal blandes med mme... Vi gir litt mme ved siden av på flaske også..
gerd Skrevet 24. november 2009 #3 Skrevet 24. november 2009 husker ikk hva som står på pakka...men om det står at den skal blandes med melk (som med maisgrøten) har jeg varmet vann, hatt i mme-pulver og så rørt inn grøtpulveret. Ikke mme samtidig på flaske - men vann.
mer enn bare mor Skrevet 24. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. november 2009 vann på flaske når de er 4 mnd? på pakken jeg har, nestle risgrøt, står det nemlig at det skal blandes med vann.. men jeg har hørt mme.
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 24. november 2009 #5 Skrevet 24. november 2009 Den Nestlé skal blandes med vann. De er jo allerede tilsatt melkepulver
galemathias og snusmumrik Skrevet 24. november 2009 #6 Skrevet 24. november 2009 hvis det står at det skal blandes med vann, er det fordi det er melkepulver i, så da må du blande med vann.. H*n kan få mme, mm, eller vann til..
mer enn bare mor Skrevet 24. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 24. november 2009 ok, takk for svar jenter
Bøtteknott Skrevet 24. november 2009 #8 Skrevet 24. november 2009 Men maisgrøten fra Nestle skal blandes med mm.
mer enn bare mor Skrevet 24. november 2009 Forfatter #9 Skrevet 24. november 2009 ok! jeg prøver risgrøten først, siden det er den jeg har kjøpt inn (eneste de hadde på butikken).. skal jo bare gi en gradvis tilvenning, så regner med at han må ha mme ved siden av uansett, så da får han det jo i seg. men skal ta det til helga, tenker jeg mannen må jo få være med når mini får smake grøt for første gang:) men hva er egentlig forskjellen på mais og ris? altså, tenker på hva som er best? hvis den ene er bedre enn den andre..
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 24. november 2009 #10 Skrevet 24. november 2009 Maisgrøten smakte pyton syns jeg, mens risgrøt med banan er yummi yummi selv for mor Hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå