Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 Huff, synes det innlegget var stygt jeg!!! Ikke sikkert du mente det stygt, men i mine ører hørtes det veldig stygt ut. Jeg lurer også på hvordan det går med henne og håper for alt i verden at hun kan ha noen fine dager!!
Kleint Skrevet 24. november 2009 #3 Skrevet 24. november 2009 Titter ofte innom bloggen hennes, tårene renner like mye hver gang. Livet er urettferdig.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #4 Skrevet 24. november 2009 "er regine stokke død nå?" hva er det for spørsmål?!??? går du rundt og venter på at hunh skal dø eller??
Gjest Skrevet 24. november 2009 #5 Skrevet 24. november 2009 seriøst, det var en jente/dame som spurte henne på bloggen "Er du død nå eller? Siden du ikke har blogget på 1 uke!" Jeg ble kvalm langt inni hjerterota!!!!!!!!!!!!!! Hun blogger når hun ønsker å blogge, dette er nok ikke en lett tid for henne og jeg ville heller vært med min familie istedet for å oppdatere nyskjerrige folk på når min død skulle inntreffe.
♥♥ M ♥♥ Skrevet 24. november 2009 #6 Skrevet 24. november 2009 Ja, så det innlegget. Så stygt.. Føler sånn med Regine. Håper hun har noen gode dager...
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #7 Skrevet 24. november 2009 Når Regine vandrer herifra, får alle vite det gjennom avisene. Tro meg. Jeg synes det er hjerterått å spørre. Skriv heller "noen som vet hvordan det går med Regine?". Det var ei som spurte rett ut om det samme på "Vi som kjemper for Regine" på facebook også. Hjerterått.. Alle får vite det, om det skjer. Hun orker da ikke å blogge når hun er dårlig pga medisinene og smertene og kreften som herjer i kroppen. Hun er sikkert bare opptatt med å klare en dag om gangen.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #10 Skrevet 24. november 2009 beklager! utrolig dumt å spørre på den måten! uff, håper også hun har noen gode dager - hvis man kan kalle det det når man faktisk bare venter på døden! Utrolig at folk må dø så unge Trist! hi
Kleint Skrevet 24. november 2009 #11 Skrevet 24. november 2009 Tittet på kommentaren den følelsesløse jenta har skrevet på Facebookgruppen. Jeg fatter ikke at det går ann. Sendte henne en pm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå