Anja83 Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 Jeg lastet akkurat opp et bilde fra da jeg var 22 uker på vei (er nå 26 uker), og syns bare at denne magen er enorm! Hvor skal dette ende liksom? Eller ser andre også sånn ut når dem er 22 uker?? Bildet ligger på profilen min på bilder.
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 Kremt... er oxo 26 uker på vei... Jeg føler å at magen er enorm, selv om jeg er 1.gangs.. Men synes du hadde er søt babymage jeg... Så moro at du har lastet ned bilde, da kan jeg hilse på deg hver gang jeg er i horten:) He he.. Er fra Re, så er der ofte siden jeg har familie der:)
vero:o) Skrevet 24. november 2009 #3 Skrevet 24. november 2009 nei syns da ikke den var såstor jeg men du er sikkert ikke så stor selv heller,magen ser vel litt større ut da:)
Anja83 Skrevet 24. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. november 2009 MAXlykke: Artig at du også bor i nærheten da. :-) Jeg kjenner jo absolutt ingen gravide rundt her.. Du får si hei hvis du går forbi meg en gang. "Godt" at dere ikke synes magen virket unaturlig stor. Syns selv den er veldig søt nå, men iom at man har over 3 mnd igjen, så blir jeg jo litt bekymret for hvordan dette vil ende..
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 24. november 2009 #5 Skrevet 24. november 2009 Vi får følge hverandre litt her inne, så kan det jo hende vi blir litt bedre kjent:) Hadde vært hyggelig... Jeg oxo er rimelig bekymret for hvor dette ender... he he... nå begynner det å bli tyngre ja... når har du termin?
lille er født:) Skrevet 24. november 2009 #6 Skrevet 24. november 2009 Ikke stor i det hele tatt.. min var sånn i uke 17.... Er 20 uker nå og burde kanskje bli bekymret:) Dette er min andre, men jeg vokste mye i begynnelsen sist og deretter stod det litt stille lenge, før det ble mer på slutten. Så det må ikke bli så ille.
Tnica Skrevet 24. november 2009 #7 Skrevet 24. november 2009 Synes ikke magen din ser så veldig stor ut jeg. Er selv i uke 25 nå og har ganske mye større, får stadig overraskende blikk når jeg forteller at jeg ikke har termin før 7. mars:) Men som jordmoren sier, har du en liten kropp så synes magen desto bedre.
gravid_m_lille_noah<3 Skrevet 24. november 2009 #8 Skrevet 24. november 2009 Jeg har ganske stor mage allerede.. er bare 12 uker
Anja83 Skrevet 24. november 2009 Forfatter #9 Skrevet 24. november 2009 Bra å høre om alle de store magene! Er bare så mange som kommenterer at "ja, nå er det vel ikke lenge igjen?" Men det er det jo.. Har ei jente fra 9 år fra før, og kan ikke huske at magen ble så stor så raskt den gangen. Men det er vel kanskje litt annerledes med nr 2.
Anja83 Skrevet 24. november 2009 Forfatter #10 Skrevet 24. november 2009 MAXlykke: Jeg har termin 4. mars i følge UL. Men mener selv jeg har termin ca 27. februar. Så da får vi jo bare se... Når er din termin?
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 24. november 2009 #11 Skrevet 24. november 2009 WOHO... Har alltid sagt jeg har termin 3.mars, for det var det legen sa.. Men UL-termin sa 4.mars... så moro!!! Har rimelig kontroll på termin jeg da, etter behandling på Riksen... Så morsomt... Da kan vi følge hverandre helt til slutten...
Anja83 Skrevet 24. november 2009 Forfatter #12 Skrevet 24. november 2009 Flere likheter her skjønner jeg.. Har også gått til behandling for å bli gravid nemlig. Menopur-sprøyter etter over 2 års prøving og mange mislykkete metoder. Kult at vi har akkurat samme termin da!! Selv om jeg mener den er litt feil da, og har jo også ganske grei kontroll på når el var.
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 24. november 2009 #13 Skrevet 24. november 2009 Ikke stor i det hele tatt, jeg er 26 uke på lørdag... Og folk tror jeg er dagsventende....
Anja83 Skrevet 24. november 2009 Forfatter #14 Skrevet 24. november 2009 Hehe.. Jaja, med andre ord er visst ikke magen min så unormalt stor. Men alle dere som sier dere har enda større mage, har dere også hatt store symfuse-mål? Jeg har nemlig hele tiden ligget helt øverst på det mørkegrønne, altså over gjennomsnittet. Ville jo tro det var sammenheng mellom disse målene og størrelsen på magen. Eller?
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 24. november 2009 #15 Skrevet 24. november 2009 Jeg ligger over normalen på symfysemål denne gangen, men med de 2 siste jeg har har fått har jeg lagt under normalen.. Men likevel stor som en flodhest...
Tnica Skrevet 24. november 2009 #16 Skrevet 24. november 2009 Er i uke 25 og ligger på 25 cm. Ligger i overkant, men har ikke fått noen kommentar av legen. Men siden jeg er ganske lav, 156 cm, så føler jeg at kroppen snart bare er en eneste stor mage:)
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 24. november 2009 #17 Skrevet 24. november 2009 Jeg er bare 156,5 cm høy... og lav i overkroppen i tillegg, så jeg sliter allerede, må sitte litt bakover for å ikke få vondt i ribbena...
Tnica Skrevet 24. november 2009 #18 Skrevet 24. november 2009 TBM28: Haha... da har du iallefall 0,5 cm mer å gå på enn meg:) Skjønner godt hvordan du har det, og regner med at du sikkert kjenner det godt i ryggen også!
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 25. november 2009 #19 Skrevet 25. november 2009 hehe.. ja kjenner det godt i bekken og ryggen bare av å spasere i 15-30 min.... Slitt med bekkenløsning med nr 2 & 3 og... Og har hatt betennelse i hele ryggraden siden jeg gikk i ungdomskolen... Så det merkes...
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 25. november 2009 #20 Skrevet 25. november 2009 Vi å prøvde i to år, før vi tok kontakt med legen... Så var det bare å begynne på pergotime, menopur og eggløsningsprøyte for så videre til inseminering... Phu, for ett opplegg.. men er så glad for at vi ikke ventet for lenge med å ta kontakt med legen... Nå går det jaggu vår vei Anja:) Har ikke barn fra før av, men det må jo være like fantastisk for deg som for meg:) Vi er HELDIGE!!!
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 25. november 2009 #21 Skrevet 25. november 2009 Kremt.. nå har jeg lagt ut bilde av magen når jeg var 24 uker... å hjelpe meg... Du har ihvertfall NUSSELIG mage i forhold til det her... Men har jo endel mer flesk en deg da... så får prøve å ikke sammenligne meg sånn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå