Gå til innhold

modning: jormora sjekka modning i dag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

mormunnen var myk men låg litt bakentill.... e 38+1 i dag.... lenge til fødsel da? fikk beskjed om å ha sex.. hode ligg langt langt ned.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, hei.. Må bare si at jeg har 3 cm åpning, moden og fin og jenta er såååh langt nede i bekkened som hun kunne være.. (festet)

erker det for og si det sånn. Orker ikke og sitte nesten. :o) er i uke 36+5 og legen var sikker på for tre uker siden at dette ble for tidlig fødsel så fikk streng beskjed om og ha soffa hvile, ikke sex, ikke vasking eller andre ting som kan sette igang noe. Jeg gjorde som han sa og fikk i forringe uke beskjed om at hun nå hadde lagt godt på seg og at vi kunne senke skuldrene litt. derfor hadde vi sex en kvelden... (må man, så må man.. he he.. hadde fått klar singnal fra jordmor) Guuuud.. våknet kl to om natta med regelmessige maserier vert tiende min som var vonde og trodde nå var det i gang... ( hadde da 1.8 cm åpning målt med innvendig ul) Så roet det seg ned og kl seks sluttet det helt. Snakket med jordmor i dag og hun mente det at vi hadde sexhjlap på modningen og nå var det vertfall tre cm og hun var veldig fornøyd. (kunne bli fødsel når som helst. Så hadde det ikke vet for at jeg har fått bihulbettennelse hadde jeg kjørt gubben litt ja. det hjelper jo uansett til med modning og etterhvert igangsetting av fødsel. Så jeg hadde ikke vert i tvil ( så lenge du ikke har fått beskjed om å la være selvfølgelig) Lykke til da! Kanskje avsluttes det med hva det begynte med ? He he..Klem fra ei som er litt lei..

Skrevet

romheg,: Jeg fikk beskjed av fra min lege på sykehuset at jeg kunnegå med4cm åpning å ikke føde før etter termin, altså 4uker til.. ellervære heltumoden å føde samme natt.. Han og min jordmor mener at det har lite elleri ngen ting å si for når man føder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...