Lillegull2008&2010 Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 Det er tydelig at noe er ubehagelig. Ikke er det spesielt hardt det som kommer, så forstoppelse tror jeg ikke det er.. Men bæsjen er gulaktig og er bløt rundt det som er normalt hardt. Kankskje litt bløtere enn vanlig. Og har bæsja litt 4 ganger idag og det er jo heller ikke vanlig til han å være. Er ikke sår. Fin form ellers, kun når han bæsjer at han blir så lei seg og gråter veldig. Han er 21 mnd. Hvorfor gjør det vondt å bæsje?
M ♥ ♂-2010 Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 Kanskje det svir? Har ikke erfaring med egne barn (enda), men jeg har ei i barnehagen jeg jobber som sliter med å bæsje. Hun sier hun ikke klarer, og gråter masse når hun kjenner hun må bæsje. Sier hun får vondt og lignende og at hun bare kan bæsje hjemme. Nå har jeg begynt å ta med en bok på do når hun var vondt i rumpa, og hun tar med kosekluten. Jeg leser og hun trykker, og vips har hun bæsjet uten en tåre. Prøvå distraher han når det kommer? Jeg vet ikke hva som virker og ikke, men ville kanskje hørt med legen og det finnes tips og råd...
Lillegull2008&2010 Skrevet 24. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2009 trodde bare ikke diare kunne gjøre vondt, men det gjør sikkert det da. Veldig tydelig at dette er noe med magen som er i ubalanse akkurat idag. Han har aldri hatt et bæsjeproblem tidligere,så er ikke noe som blir å vedvare. Prøver å distrahere han, men det hjelper ikke så mye akkurat i det han presser.. Så vi står å holder rundt hverandre mens han bæsjer også synger jeg masse sanger og da roer han seg litt til det hele er over. Lukter veldig ille og er litt bløtt, så regner med det er diare. som tydeligvis svir. Stakkars liten, håper det går fort over.
M ♥ ♂-2010 Skrevet 24. november 2009 #4 Skrevet 24. november 2009 Ja, det kan jo være mulig at det rett og slett svir veldig å få det ut.. Og det er jo veldig vondt og! Får håpe det går over, hvis ikke ville jeg tatt han til legen..
Sjokolademonster Skrevet 24. november 2009 #5 Skrevet 24. november 2009 Det er jo veldig ubehaglig rett før man må bæsje dersom man er dårlig i magen.. Kanskje blir han veldig uvel og får stikkinger før han må på do, og så letter det å få det ut?
Fruktis¤Adele 2 år¤ Skrevet 24. november 2009 #6 Skrevet 24. november 2009 Kanskje han har mageknip,spist noe magen ikke ville ha?? Håper det går bedre med han hvertfall!
Lillegull2008&2010 Skrevet 24. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 24. november 2009 Ja, det må jo være det som skjer da, at det svir når det kommer ut eller at han får mageknip akkurat når han bæsjer. Han hadde oppkast på torsdag i forrige uke, hun som smitta han har også hatt diare, så regner med at han er smittet med det også! Trodde bare ikke det skulle gjøre vondt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå