Gå til innhold

kan alle informere barna


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

om at det er uhøflig og frekkt å ringe på hos folk og spør etter

barn som er på besøk for så å ekskludere den som bor her i å gå ut å leke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette har mitt barn opplevd. Og ja, det er frekt. Her får de vite det, også.

Skrevet

Hva er det du egentlig mener? Hvem mener du skal si ifra om dette?

Skrevet

Eh, foreldrene kanskje..

 

 

 

Har ikke opplevd dette selv, men ja.. Det er frekt.. :s

Skrevet

 

syns at det er vanvittig frekkt å ringe på her å spør etter "mons" som er på besøk hos min sønn for å ta Mons med ut, men min sønn blir ikke inkludert.

 

har opplevd dette av 3 forskjellige barn nå så det må jo være andre som har opplevd det.

 

jeg ønsker at vi lærer barna våre at dette ikke er ok oppførsel

Skrevet

Jeg haaper virkelig dette ikke er en vanlig problemstilling

 

*gruer seg til barna blir store*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...