Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 om at det er uhøflig og frekkt å ringe på hos folk og spør etter barn som er på besøk for så å ekskludere den som bor her i å gå ut å leke...
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 Dette har mitt barn opplevd. Og ja, det er frekt. Her får de vite det, også.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #3 Skrevet 24. november 2009 Hva er det du egentlig mener? Hvem mener du skal si ifra om dette?
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #4 Skrevet 24. november 2009 Eh, foreldrene kanskje.. Har ikke opplevd dette selv, men ja.. Det er frekt.. :s
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #5 Skrevet 24. november 2009 syns at det er vanvittig frekkt å ringe på her å spør etter "mons" som er på besøk hos min sønn for å ta Mons med ut, men min sønn blir ikke inkludert. har opplevd dette av 3 forskjellige barn nå så det må jo være andre som har opplevd det. jeg ønsker at vi lærer barna våre at dette ikke er ok oppførsel
Gjest Skrevet 24. november 2009 #6 Skrevet 24. november 2009 Jeg haaper virkelig dette ikke er en vanlig problemstilling *gruer seg til barna blir store*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå