Gå til innhold

Forutintatte IKEA jævler..


Anbefalte innlegg

Skrevet

.. som går ut ifra at jeg vet hvordan man skal steke pepperkaker.

Det er en grunn til at jeg kjøper ferdig deig på boks!

Hva med en liten bruksanvisning eller noe?! Duster!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

180-200 grader er standardtemperatur for det aller meste.

 

Og du har da internett, så du kan vel google. :)

Skrevet

Ingen temperatur anvisning eller noe om hvor tykk deigen skal kjevles? Ring og klag ... eller send en epost!

Skrevet

Jeg har googlet som bare det, har til og med vært på kakeprat.no.

180grader i 8-10 min sto det der, men det gjaldt tydeligvis ikke IKEA deigen. Men det ble nå noen kaker til slutt..

Skrevet

Ingenting!

Bare hvor mange kcal som er, men hvem vil vel vite slikt?!

Skrevet

stappe dem in å vente til dem ser ferdige ut pleier å funke fint her

Skrevet

Ja, nå har jeg noen nesten svidde, noen godt stekte, noen passe stekte og noen litt for lite stekte. Så jeg får ta vare på en som er passe så jeg har noe å måle etter..

Skrevet

hehe... du er jo søt å da :D

Skrevet

Hihi.. Takk for det.

Det er vel muligens derfor jeg har overlevd så lenge..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...