LilleDachs Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 .. som går ut ifra at jeg vet hvordan man skal steke pepperkaker. Det er en grunn til at jeg kjøper ferdig deig på boks! Hva med en liten bruksanvisning eller noe?! Duster!
Anne-B. Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 180-200 grader er standardtemperatur for det aller meste. Og du har da internett, så du kan vel google.
Gjest Skrevet 24. november 2009 #3 Skrevet 24. november 2009 Ingen temperatur anvisning eller noe om hvor tykk deigen skal kjevles? Ring og klag ... eller send en epost!
LilleDachs Skrevet 24. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. november 2009 Jeg har googlet som bare det, har til og med vært på kakeprat.no. 180grader i 8-10 min sto det der, men det gjaldt tydeligvis ikke IKEA deigen. Men det ble nå noen kaker til slutt..
LilleDachs Skrevet 24. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. november 2009 Ingenting! Bare hvor mange kcal som er, men hvem vil vel vite slikt?!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. november 2009 #6 Skrevet 24. november 2009 stappe dem in å vente til dem ser ferdige ut pleier å funke fint her
LilleDachs Skrevet 24. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 24. november 2009 Ja, nå har jeg noen nesten svidde, noen godt stekte, noen passe stekte og noen litt for lite stekte. Så jeg får ta vare på en som er passe så jeg har noe å måle etter..
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. november 2009 #8 Skrevet 24. november 2009 hehe... du er jo søt å da
LilleDachs Skrevet 24. november 2009 Forfatter #9 Skrevet 24. november 2009 Hihi.. Takk for det. Det er vel muligens derfor jeg har overlevd så lenge..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå