mamarama og lille banan Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 Ble litt inspirert av innlegget til Alva her inne, der hun spør om tips til nedlastning av lydbøker fordi hun ikke liker musikk. Ikke noe hetsing her altså, men jeg trodde alle likte musikk i en eller annen form, jeg. Er det virkelig ikke sånn?
___ Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 Jeg kan ikke si jeg har så mye imot musikk, men jeg slår aldri på musikk frivillig utenom av og til litt julemusikk før jul (har 2 CDer med julemusikk, det er alt). Hvis det er musikk på radioen forsøker jeg å søke meg frem til noe annet. Ofte er det eneste alternativet "Altid nyheter", men det er fortsatt bedre enn musikk. Det at musikk er et "universelt språk" som når alle er bare svada. De fleste har vel litt sansen for noen former musikk, men det er ikke alle. Da er vi i det minste to.
Rampongi Skrevet 24. november 2009 #3 Skrevet 24. november 2009 Jeg fon min del elsker musikk og kunne ikke levd uten, men jeg har venner som kun har på musikk i bakgrunnen, som bakgrunnsstøy feks. så jeg vil tro det finnes de som ikke liker det i det hele tatt også. Kanskje hjernen ikke orker takendringene og sånt? Hva vet jeg..
Mom2Two Skrevet 24. november 2009 #4 Skrevet 24. november 2009 Jeg kunne ikke levd uten musikk, og skjønner ikke at det ikke går an å like musikk i en eller annen form.
Rampongi Skrevet 24. november 2009 #5 Skrevet 24. november 2009 hm..sjekk svaret mitt da, masse skriveleifer. fon er lik form og taken er takt.. sorry
PAVEEL Skrevet 24. november 2009 #6 Skrevet 24. november 2009 Hjelp! Er det mulig å ikke like musikk? Det trodde jeg faktisk ikke. Jeg elsker musikk!! Er umusikalsk, men synger dagen lang og synger med radioen etc. Er ikke så mye ny musikk jeg liker da, er mer på 70 tallet;) Og seff Queen da, Freddie døde så alt for ung.... Ble litt utenom tema, men nå ble jeg faktisk litt paff;)
cherry coke Skrevet 24. november 2009 #7 Skrevet 24. november 2009 Ja, det går fint an å ikke like musikk. Vet at bla Drillo ikke liker musikk :-) Men jeg MÅ ha musikk. Musikk har vært en viktig del av livet mitt siden jeg var liten. Mamma spiller gitar og synger, pappa spiller piano og spilte tidligere i band, begge brødrene mine driver med musikk (på hobbybasis). Jeg ble interessert i rock rundt da jeg var 4 år og har siden hatt rock (og mye annet) som lidenskap. Musikk er viktg for meg, nesten viktigere enn bøker. Men folk er jo forskjellige=)
mamarama og lille banan Skrevet 24. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 24. november 2009 Hehe, da har jeg lært noe nytt i dag og
husmus &2 Skrevet 24. november 2009 #9 Skrevet 24. november 2009 Musikk er slitsomt. Det setter jeg aldri på frivillig, med mindre det er julemusikk som noen andre her også påpekte. Og jeg har jobbet med musikk OG gått på musikkskole så ikke spør meg hvorfor, men jeg synes det er slitsom.
Gjest Skrevet 24. november 2009 #10 Skrevet 24. november 2009 Siden jeg var til inspirasjon kan jeg svare også ;-) Som noen andre her nevner, jeg blir sliten i hode av musikk. Akkurat som jeg ikke klarer å ha tv på "hele dagen", eller radio, slik som mange andre. Jeg missliker ikke musikk altså, jeg bare setter det så godt som aldri på selv og blir småsprø av det om mannen har musikk på lenge. Han er veldig snill og tar hensyn ved å ta på høretelefoner om han skal høre på musikk lenge da. Jeg kan en del sanger og slikt, og kan godt synge på gamle folkeviser selv, men musikk betyr lite for meg, og jeg blir heller irritabel enn inspirert av å ha det på for meg selv. På fest ol er det helt ok,da hører det med, kan bli i godt humør og ville danse til rett musikk, men til hverdags så nei. Lydbok går bedre fordi jeg elsker å lese bøker, og det funker helt fint å høre dem opplest også så lenge oppleser er dyktig, og...for å være litt sjåvinistisk,...helst en mann, de har oft mer behagelig stemmer for dette ;-)
It's all about me Skrevet 24. november 2009 #11 Skrevet 24. november 2009 Mamma brydde seg aldri om musikk husker jeg. Misslikte det ikke, men fant ikke noen mening med det heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå