Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 Kanskje litt ekkelt innlegg, men prøver å få svar allikevel Det dunker! Det dunker sikkelig i rompehullet mitt.. Vet ikke hva jeg kan sammenligne det med, men det dunker fælt, og rytmisk, på en måte.. : / Noen som veit hva det kan være? Kan vel ikke være pulsen til babyen jeg kjenner?? I rompehullet? = S
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 Ville heller satset penger på din egen puls
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #3 Skrevet 24. november 2009 Det er neppe pulsen til babyen, om du ikke har en helt annen anatomi en andre.. Det kan være sår, verkebylle, hermoride (vet ikke om de pulserer, men mulig) etc
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #4 Skrevet 24. november 2009 (A) Tror du det? Hehe, jeg mener, kan man kjenne den såå godt?? Føler meg bra dum nå.. hehe HI
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #6 Skrevet 24. november 2009 15.44 Tror ikke jeg har en annen anatomi enn dere andre, nei Har kjent etter, og er ikke vondt når jeg trykker der.. Kjennes helt vanlig ut, bortsett fra at det dunker.. HI
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #7 Skrevet 24. november 2009 Kanskje leamus... Hm.. Men er vel ikke vanlig å få det "mer" i graviditeten? Sprøtt.. Hatt det halvannen uke nå kanskje.. Ikke konstant, men noen ganger om dagen..
Silja FullFres McQueen Skrevet 24. november 2009 #10 Skrevet 24. november 2009 Hehehehe, bankeånd!!! =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå