Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 Av de som lever i samboerskap/ekteskap? Tror dere en kan vite 100 % at noen ikke er utro?
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 Nei, man kan ikke vite 100% at noen ikke er utro. Jeg tror det er en større del enn hva man tror.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #3 Skrevet 24. november 2009 Ca halvparten tror jeg at jeg har lest et sted, men det kommer nok an på mange andre ting også. Faktisk er det minst like mange kvinner som er utro.
Dunder Skrevet 24. november 2009 #4 Skrevet 24. november 2009 Det har vært en del forsket på, og jeg tror tallet ligger på ca. 25 %. Tallet er noe lavere for kvinner, men ikke veldig. Tror ikke man kan være 100% sikker på om noen er utro eller ikke. Men jeg tror at dersom man mistenker utroskap ofte så er det enten fordi man selv er svært usikker, eller så er mistanken berettiget. Jeg tror ikke det er normalt å føle det sånn uten videre.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #5 Skrevet 24. november 2009 Jeg tror ingen kan være 100% sikker, men jeg stoler på min mann i hvertfall, og han stoler på meg. Ingen av oss har gitt den andre noen grunn til å tvile på noen måte, så jeg går ikke å leter etter noen grunn til å tvile på ham heller, vi har et godt samliv på alle måter, tror det er viktig også for å forebygge utroskap. Må jo være vondt å bli avvist også gang på gang, så jeg forstår jo de som er utro hvis de ikke har fått oppmerksomhet og hengivenhet på lenge, i hvertfall hvis de treffer noen som overøser dem med oppmerksomhet, komplimenter og som pirrer lystene. Kan forstå at det da kan bli vanskelig å stå imot. Utroskap er neppe ensidig den utro sin feil alltid.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #6 Skrevet 24. november 2009 Jeg er en pen dame og har mistet totalt troa på menn! De som ikke er utro om en anonym anledning byr deg er i mindretall. Har ikke tall på hvor mange kjente og ukjente gifte som har prøvd seg Ekstremt skuffende. Jeg har aldri selv vært utro og vært flørtende. Men alkohol er troskaps desidert største fiende. Og med norsk drikkekultur sier det seg selv at det pulest rundt øverst på vetdensstatistikken.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #7 Skrevet 24. november 2009 Enig i dette med at alkohol kan trigge mye unødig utroskap. Ble selv forsøkt oppsjekket av en mann som har samboer nylig, jeg er selv gift og var på fest med venninner uten mannen. Han gikk tydeligvis utifra at siden jeg gikk ut alene så var jeg åpen for slike forslag, meget ubehagelig, særlig fordi han og mannen jobber i samme bransje og kjenner hverandre i tillegg. Jeg vet også godt hvem samboeren hans er, kommer neppe til å fortelle henne noe. Har heller ikke tall på hvor mange ganger gifte og samboende menn har forsøkt sjekke meg opp, både før jeg var samboer/ gift selv, og nå i ettertid. Det har alltid vært alkohol og fest inn i bildet. Jeg kommer ikke til å gå på fest alene mer, ikke fordi jeg kan komme til å være utro, men fordi jeg er drittlei slibrige menn. Og ja, de er mest ute etter kvinner de vet er etablert, for de vet at de er tryggere enn single kvinner. Jeg tror ikke det har så mye med utseende mitt å gjøre, joda, jeg er da pen og ser ok ut, men det har neppe så stor betydning når menn vil være utro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå