Gå til innhold

en kåt dame

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør man når mannen er bortreist en hel uke? Føler meg sprengkåt etter bare to dager. For å gi utløp for noe av dette, har jeg det meste av dagen gått omkring splitter naken. Det begynte allerede da jeg stod opp og trakk for gardinene. Med naken overkropp helt inntil vinduet ble jeg plutselig oppmerksom på mannen i nabohuset, som akkurat da åpnet vinduet sitt og kikket direkte på meg. Jeg kunne ikke akkurat kaste meg ned på gulvet heller, så jeg tok det med ro og ordnet gardinene ferdig. Samtidig ble jeg tent seksuelt, denne mannen har jeg lenge beundret og fantasert om. Så istedet for å gå bort derfra valgte jeg å ta av meg trusa også og legge meg oppå dyna, mens mannen i nabohuset hadde fullt innsyn. Tanken på det gjorde meg våt nedentil, og jeg bare måtte hjelpe til med fingrene og la det stå til, med rumpa til værs. Jeg kikket forsiktig til siden, og kunne se at han fortsatt stod der i vinduet og kikket. Gjorde ikke noe forsøk på å skjule seg, akkurat, den kåtingen. Virket som han stod og dro i pikken sin med høyrearmen, men det var vanskelig å se. Kanskje bare ønsketenkning fra min side? Uansett ble han stående der så lenge jeg koste med meg selv. Nå har jeg begynt å tenke på hvordan det blir å møte ham på gata neste gang. Late som ingenting? Kikke ned, eller møte blikket hans frekt og freidig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Din kåte tispe! Så du liker å vise deg fram, hva? Er vel typen som viser halve rumpa når du bøyer deg ned på huk også? Det kan virke litt ludderaktig, spør du meg. Én ting er når tenåringsjenter gjør det, men litt verre når det er snakk om voksne damer med barnevogn. Det er nesten så det stinker av dem. Får de aldri nok pikk?

Skrevet

Jeg er ikke forfatteren det opprinnelige innlegget, men jeg synes denne type respons er fullstendig på jordet.

På et forum som dette må det være høyde for å dele sine erfaringer i dette tilfellet som ekshibisjonist eller som tilskuer for den saks skyld - uten at vedkommende skal bli verbalt angrepet av tankeløse kjønnsmoralister.

• 1 måned senere...
Skrevet

Det er jeg som er mannen i vinduet.

Naboen.

Skrevet

Noen som har hørt litt for mye på historier på sextelefonen eller ... ?

Og hvis det er ekte: Hva pokker skal du med mann som ikke klarer å gå en uke uten å brette seg ut slik en gang?

Hadde du likt om mannen din hadde slengt fram kuken og ronka i vei mens ei dame stod og så på?

nei, tenkte meg det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...