Gå til innhold

6+3 og en spire med bankende hjerte:))


superspent75gravid

Anbefalte innlegg

I dag har jeg vært på tidlig ultralyd fordi jeg har vært så redd for å miste etter min sa i april.. Der så jeg min lille spire, og det lille hjertet som banket:)) Fikk også høre hjertslagene, og det var nesten enda større for meg:)) Nå sitter jeg og kan nesten ikke se meg mett på bildet jeg fikk med hjem (som sikkert ingen andre enn meg skjønner hva er) Føler at skuldrene mine har senket seg noen knepp, og at jeg kan puste ut!! Nå skal dette gå bra!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!!! Tipper det var deilig ja!

 

Jeg skal på tidlig UL i morgen...ikke mer enn 5+6 på vei, så tviler på at jeg får se og høre hjertet. Viktigst at h*n ligger på rett plass;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste er nok at den gjør det ja:)) Gynekologen sa at det ikke var sikkert at jeg fikk se hjertet heller, så jeg trengte ikke å bli bekymret hvis jeg ikke gjorde det.. Det var helt vanlig det også:)) Massevis med lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy! Skal på tidlig UL i morgen selv, av samme grunn som du. Grugleder meg så innmari!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilige nyheter superspent75gravid ! :-)

 

Får jeg spørre hvor stor spiren din er ?(står kanskje mål på bildet ?)

 

Jeg fikk også se et bankende hjerte på UL i dag - men glemte å spørre hvor stor spiren er (fostersekken var iallefall 13 mm sa hun)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mitt lille nurk ble målt til "hele" 5 mm, og i følge ultralyd ble jeg satt en dag tilbake. Altså 6+2 istedet for 6+3 på målingsdagen:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...