allabarna Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 Hei damer:) Hva slags vaskemiddel bruker dere når dere vasker kjøleskap og fryser innvendig? Jeg har skrudd av kjøleskapet og har tenkt å vaske det grundig. Noen tips?
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 Jeg bruker bare vanlig grønnsåpe... Tok mitt forrige uke..
Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 24. november 2009 #3 Skrevet 24. november 2009 Eddik er bra. Det desinfiserer og fjerner lukt. Ellers er salmiakk også bra, hvis du ikke allerede er ferdig nå da ;o)
DK+2 Skrevet 24. november 2009 #4 Skrevet 24. november 2009 Jeg bruker zalovann. Eventuelt et universalvaskemiddel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå