Gjest Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 Siden jeg ikke liker musikk har jeg fått litt dilla på å høre lydbok når jeg triller tur og gjør husarbeid, men synes det er litt pes å skulle på biblioteket for å låne til å legge over + at de har lite utvalg. Kan man laste ned fra et sted?
tvkrus Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 Ja som denne http://www.lydbokforlaget.no/node/3922
Pirkeanonym Skrevet 24. november 2009 #4 Skrevet 24. november 2009 ligger en del ute på piratebay også
Himmel og hav Skrevet 24. november 2009 #5 Skrevet 24. november 2009 Du kan kjøpe lydbøker på bokkilden og laste dem ned derfra.
Makko med to små gutter Skrevet 24. november 2009 #6 Skrevet 24. november 2009 Hvis du synes det er ok å høre på svensk(jeg hører gjerne bøker på orginalspråket) vil jeg anbefale svenske nettbutikker (f.eks. adlibris.se), en brøkdel av prisen, og mye bedre opplesere. De har blandt annet ikke den regelen om hvor mange ord man har lov til å lese pr min som man har i norge, noe som gjør at det er framdrift i lydboka!
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 24. november 2009 #7 Skrevet 24. november 2009 Du kan laste ned gratis på Vuze...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå