Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 Jeg har i det siste hatt en del murringer i mage. Jeg syns dette er skremmende allerede i uke 26. Det er ganske konstant selv om jeg prøver å hvile og slappe av mye i løpet av dagen. Er det noen andre som opplever det samme?
bianchi Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 Heisann! Jeg er i uke 27, med tvillinger. Har også hatt endel murringer nederst i magen, ryggen og litt nedover lårene og kynnere siden ca uke 25, særlig hvis jeg har vært i endel aktivitet. Nevnte dette for jordmor sist...og hun sa jeg fikk prøve å ta det litt med ro. Fikk målt livmorhalsen da (vet ikke om dette gjøres når man "bare" har en i magen) og den var normal, så murringene hadde ikke hatt innvirkning på livmorhalsen da i hvertfall...er du usikker kan du kanskje spørre om de kan måle livmorhalsen din for å se at den ikke er forkortet...?
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 24. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2009 Slik du beskriver minner veldig om slik jeg har det, men har ikke mye kynnere. Jeg er 2. gangsgravid og opplevde at fødselen startet da jeg var 33 uker på vei sist. Jeg har nevnt dette til både jm og lege og skulle få ul for å måle livmorhals, men jeg har ikke hørt noe enda. Nå går jeg nervøst rundt å venter på telefon om time til ul. Prøver å slappe av, men klarer det ikke helt.. Håper på at livmorhalsen er upåvirket her også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå