StrilenツEndelig.mammaღ Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 Arrg, den er så god, kan jo ete meg fordervet på den :-) Ble så skuffet når de trakk tilbake den posen med masse små kick i. Er jo så dyrt med de store kickene, det tar jo bare noen sekunder så er den borte.. Andre som har dilla på den?
Bunnies by night Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 Jeg har HATT dilla på den... helt til jeg spise så mye at jeg nå faktisk blir litt småkvalm hver gang jeg ser en kick;) så det er faktisk mulig å overspise seg det;)
Candy girrrl Skrevet 24. november 2009 #3 Skrevet 24. november 2009 Ja den er så god! Men så dyr! Her snakker vi høy cm-pris! Er ikke den som er gjerrig i matbutikken. Men den unner jeg meg ikke hver gang. Voksensnop sier jeg til ungene hehe..
OsloMor Skrevet 24. november 2009 #4 Skrevet 24. november 2009 Svart kick dyr? Mener dere den lille svarte stanga,eller posen med de små med salmiakksmak i? God er den, med det holder med én for meg;)
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 24. november 2009 #5 Skrevet 24. november 2009 DILLA har vel ikke, men den er utrolig god!! MEn, etter jeg spiste EN da sønnen min var 6-8 uker og han skreik hele kvelden i smerter, stakkar, har jeg ikke spist lakris i det hele tatt. Og jeg som er så glad i IFA, Lacerol, Nero osv.. Blææ Tør nesten ikke sjanse om han tåler det nå.. er snart 6 mndr, men orker ikke en sånn skrike kveld:) Han som er så blid og snill:)
StrilenツEndelig.mammaღ Skrevet 24. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 24. november 2009 Har adri hatt dilla på lakris før, men etter eg fikk sønnen min for 5 mnd siden elsker eg svart kick. Den er jo ikke så dyr sånn sett, koster vel 4-5 kroner for en sånn stang. Men 1 stang er jo ingenting, kunne godt spist 10 sånne på rappen :-p hehe
Guttemamma :o) Skrevet 24. november 2009 #7 Skrevet 24. november 2009 Jeg spiser sikkert Kick 4 ganger i uka
fruen♥medtojenter-des06+jan10 Skrevet 24. november 2009 #8 Skrevet 24. november 2009 Hva er dette for noe??? Høres ut som noe jeg kunne fått dilla på )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå