sologsommer Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 Husker ikke alt men her er noget: dusjsåpe julestickers til vindu ole brum pasta jul i svingen kalender osv. hobbysett julegodt magisk klut små biler bøker
Gjest Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 har splitta litt lego opp i pakkene. Mag-lite (billigutgaven). Blinkende rudolf-nese (10 kr på jysk).
Mamma med to søte små Skrevet 24. november 2009 #3 Skrevet 24. november 2009 Denne julen ønsket jenten vår seg juletre på rommet, så jeg har handlet litt julepynt som hun kan ha på det.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 24. november 2009 #4 Skrevet 24. november 2009 sokker småfigurer hello kitty veske lue matboks det var det jeg kom på i farten.
camilla^ Skrevet 24. november 2009 #5 Skrevet 24. november 2009 Strikk Spenner Sokker Truser Lue Votter Lydbøker Cd Farger Tusjer Fargebøker Pepperkakeformer (ikea har noen morsomme, også Indiska) (slik som cd'er putter jeg gjerne i kalenderen, for vi pleier å friske opp med litt musikk i juletiden og da passer det å legge den i kalenderen. )
UnePune äntligen hemma! Skrevet 24. november 2009 #6 Skrevet 24. november 2009 pepperkakeformer samme dag man skal bake pepperkaker badeskum med farge --> finnes masse sånt på apoteket =) refleksvester
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 24. november 2009 #7 Skrevet 24. november 2009 Jeg skal fylle halve kalenderen med ting vi kan gjøre jeg da, så hvis noen vil ha tips, så har jeg noen : Lese en ekstra bok til kvelden Dra til biblioteket å leie en julebok Leie julefilm og ha popcorn og filmkveld:) Lage pepperkakehus Lage Julekort fra bunn av Lage snøkrystaller til vinduet Ble med å hogge juletre Hjelpe med å pakke inn gaver Lage julegodteri Utflukt i skogen
Den heldige eier av ett barn Skrevet 24. november 2009 #8 Skrevet 24. november 2009 Har aktivitetskalender, men pakker inn julekrybba, så får tulleungen pakke opp en ting annenhver dag (tror jeg det blir) .
Gjest Skrevet 24. november 2009 #9 Skrevet 24. november 2009 fargekritt små plast dyr rosiner julekuler (til lillejulaften da vi skal pynte) lekemat sokker hårpynt gelebad (til julaften da vi skal være rene og pene) tatoveringer
sologsommer Skrevet 24. november 2009 Forfatter #10 Skrevet 24. november 2009 elektrisk tannbørste (spidermann) 39 kr
3småtroll♥ Skrevet 24. november 2009 #11 Skrevet 24. november 2009 Sologsommer: hvor får du kjøpt den tannbørsten?
Alltid Var Jeg Klar- Alltid!! Skrevet 24. november 2009 #12 Skrevet 24. november 2009 - Tannbørster - tannkrem - Julegodter (julenisse, julekule ol.) - Plastikkmat til lekekjøkkenet, som deles opp over flere dager - blyanter - viskelær - Et år ga vi juletrepynt flere dager, så fikk dem et lite tre på lillejulaften som dem kunne pynte - Sokker - Strømpebukser - små blokker - ballonger (moro å leke med her i huset, får ikke en hel pakke i slengen) - for litt større barn, tyggiskuler, kjøpt på Nille, deler opp en pakke over flere dager - Julebrus en lørdag (populært med de små glassflaskene her i huset) - klistremerker - perler - perlebrett - badeand, el andre figurer (også kjøpt på Nille, flere i pakken, delt opp) - på julaften får dem en film sammen hvert år Det var det jeg kom på i farten
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 24. november 2009 #14 Skrevet 24. november 2009 Den beste kalendergaven Småen fikk i forrige kalender var iallefall hodelykt. Den brukes masse. :)'
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå