november09*Født Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 I morgen er det min tur endelig. Da blir jeg satt i gang tidlig om morgenen håper det går bra og at de slipper og sette for mange tabeletter før den lille vil ut. er ikke helt moden enda sa JM i går men hun sa det hadde ikke noe og si siden jeg var 2gangsfødene ) Noen som har erfaring fra i gang setting med nr 2? gikk det fort? Skal få epeduralen men gruer meg dersom det drøyer ut med vonde smerter osv!! Så i løpet av onsdag/torsdag har jeg det lille nurket mitt i hendene! )
ett til! Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 helt fantastisk å tenke på at om knappe to dager har du nurket i hendene dine! jeg er misunnelig, enda 49 dager igjen her... masser lykke til!
stasimor0603 Skrevet 24. november 2009 #3 Skrevet 24. november 2009 ønsker deg masse lykke til:-) og at alt går med minst mulig smerter:-)
november09*Født Skrevet 24. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. november 2009 tusen takk for det ;o)
november09*Født Skrevet 24. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. november 2009 Tusen takk dagene går fort fremmover nå! nærmer seg jul med stormskritt plutselig har du nurke ditt i fange ditt ;o)
Bibappelula <3 Skrevet 24. november 2009 #6 Skrevet 24. november 2009 Å så spennende! Jeg blir mest sansynlig satt i gang på mandag og er redd det skal drøye ut selv...vil ikke ligge der i dagevis og bli helt utslitt! Håper jo drefor det skal starte av seg selv før... Har ikke erfaring med det selv fra før. Er 3.gangs selv nå så kan jo håpe det går fort. Lykke til iallefall!
november09*Født Skrevet 24. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 24. november 2009 ja er også redd for å bli tapt for alle kreftene. men JM sa hun ikke trodde det ville drøye for mye ut så lenge jeg var 2 gangsf. ) (håper dun har rett) Ja er jo noen dager til mandag enda, kan jo håpe det skjer noe innen det! Masse lykke til for deg også når det enn skulle skje
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 24. november 2009 #8 Skrevet 24. november 2009 Jeg blir også satt i gang snart om det ikke skjer noe. Og jeg er førstegangs... huff! Men gleder meg mest til å komme i gang. Siden jeg ikke har prøvd det før er jeg lykkelig uvitende om hvor vondt det er :-) Masse lykke til i morgen, går sikkert kjempefint! Gleder meg på fødselshistorien etterpå... :-)
november09*Født Skrevet 24. november 2009 Forfatter #10 Skrevet 24. november 2009 Takk for det ) Lykke til for deg også om ting skjer av seg selv eller du blir satt i gang
Nr3-2012 Skrevet 24. november 2009 #12 Skrevet 24. november 2009 Hmm.. når har dere termin? Og blir dere satt i gagn av andre grunner enn overtid??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå