Gå til innhold

Nærmer seg min tur :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen er det min tur endelig. Da blir jeg satt i gang tidlig om morgenen :) håper det går bra og at de slipper og sette for mange tabeletter før den lille vil ut. er ikke helt moden enda sa JM i går men hun sa det hadde ikke noe og si siden jeg var 2gangsfødene :o)

Noen som har erfaring fra i gang setting med nr 2? gikk det fort?

Skal få epeduralen men gruer meg dersom det drøyer ut med vonde smerter osv!! Så i løpet av onsdag/torsdag har jeg det lille nurket mitt i hendene! :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

helt fantastisk å tenke på at om knappe to dager har du nurket i hendene dine! jeg er misunnelig, enda 49 dager igjen her...

masser lykke til!

Skrevet

ønsker deg masse lykke til:-) og at alt går med minst mulig smerter:-)

Skrevet

tusen takk for det ;o)

Skrevet

Tusen takk :) dagene går fort fremmover nå! nærmer seg jul med stormskritt :) plutselig har du nurke ditt i fange ditt ;o)

Skrevet

Å så spennende! Jeg blir mest sansynlig satt i gang på mandag og er redd det skal drøye ut selv...vil ikke ligge der i dagevis og bli helt utslitt!

Håper jo drefor det skal starte av seg selv før... :)

Har ikke erfaring med det selv fra før. Er 3.gangs selv nå så kan jo håpe det går fort.

Lykke til iallefall!

Skrevet

ja er også redd for å bli tapt for alle kreftene. men JM sa hun ikke trodde det ville drøye for mye ut så lenge jeg var 2 gangsf. :o) (håper dun har rett)

Ja er jo noen dager til mandag enda, kan jo håpe det skjer noe innen det! :)

Masse lykke til for deg også når det enn skulle skje ;)

Skrevet

Jeg blir også satt i gang snart om det ikke skjer noe. Og jeg er førstegangs... huff! Men gleder meg mest til å komme i gang. Siden jeg ikke har prøvd det før er jeg lykkelig uvitende om hvor vondt det er :-)

Masse lykke til i morgen, går sikkert kjempefint! Gleder meg på fødselshistorien etterpå... :-)

Skrevet

Takk for det :o)

Lykke til for deg også om ting skjer av seg selv eller du blir satt i gang ;)

Skrevet

Hmm.. når har dere termin? Og blir dere satt i gagn av andre grunner enn overtid??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...