Gå til innhold

Etter det jeg har opplevd er jeg redd for menn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bare 19 år, men har hatt 3 kjærester tidligere. å alle har behandlet meg ille, vært utro, dyttet å slått meg. Nå har jeg vært sammen med min kjære i 2 år, han er den første som aldri har gjort meg noe vondt. Men vær gang vi krangler ser jeg for meg att han skal slå eller gjøre meg noe. Jeg vet han ikke er som de andre, men hvorfor tenker jeg sånn om han å. Jeg har ikke fortalt noen om at jeg har blitt slått av eksene mine, bare han jeg er sammen med nå. Å han blir lei seg når jeg blir " redd " han og.

Han har lyst på barn med meg, å jeg har lyst på barn med han. Men vil ha bort min frykt for menn=/

Hva skal jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eneste du kan gjøre er å ta tiden til hjelp. Har selv kun 1 (heldivis) voldelig forhold bakom meg men det var nok til at jeg og ble redd. Det vireker jo som om du har det kjempebra nå. At du har en som tar hensyn og er skikkelig gla i deg. Du bør sette deg ned å snakke med han om disse tingene selv om det er tøft. La han forstå hvorfor du blir redd slik at dere sammen kan hjelpe DEG å komme deg vidre. Jeg måtte selv ta denne samtalene med min nåverende samboer og selv om det var fryktelig vondt og det ble en del tårer følte jeg meg mye bedre etterpå. Han tar og veldig mye hensyn og ikke hisser seg så opp at jeg blir redd. Vi diskutere å ikke krangler slik som før. Forklar han HVA som gjør deg redd i en krangel. Når bristepunktet er nådd også kan dere sammen finne ut hva han/du kan gjøre for å lette på situasjonen. Selv om han vet hva som har sjedd betyr ikke det at han vet hva han skal gjøre. Flott du har en snill å god mann nå og du skal se med tiden er alt det vonde glemt. Nyt mannen din og nyt det å endelig ha det bra. Du fortjener det virkelig =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...