Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 ÅÅåÅååå nå går det fort håper jeg...denne gangen syns jeg det ikke er noe kos å gå gravid og bare gleder meg til å bli ferdig.Koser meg med spark å alle tegn til liv,men vært sykemeldt siden uke 13 pga bekkenløsning og syns det blir laaaaaange dager,og blir dritt lei og veldig lat merker jeg.Jeg syns ikke det var så pyton å gå gravid med dem to første så det er kansje et tegn på at det BLIR den siste dette;-) Lykke til alle og takk for at dere leste litt syting.
_Amanda_ Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 I hear you! Jeg er 23+0 i morra! "Bare" 17 uker igjen for meg også! Kan nesten ikke tro at jeg skal komme i mål en dag! Virker nesten FOR utrolig! (Første barn..) Jeg har ikke hatt noen plager i svangerskapet, men jeg er så UFATTELIG utålmodig! SUUUKK.
M ♥ ♂-2010 Skrevet 24. november 2009 #3 Skrevet 24. november 2009 Ååå, heldig du er:) Jeg er 15 uker på vei idag! Vær glad du er helt på 23;) Gratulerer!!!
sunshine08 Skrevet 24. november 2009 #4 Skrevet 24. november 2009 Jeg er 23+1 idag og syns også d hadde vært flott hvis de siste 17 ukene kunne gått litt fort:) Føler med deg som har vært sykemeldt så lenge, blir lange dager når man ikke kan gå på jobb. Men plutselig er tiden der og da glemmer man fort graviditeten:) Tror nok dette blir den siste ja:) Men vi nøyer oss med 2 barn.
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 25. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. november 2009 Takk for innlegg,dagene går jo opp og ned men syns det er tungt denne gang detsverre. Lykke til og snart er fødselen i gang får vi håpe;-)
maibaby2012 Skrevet 25. november 2009 #6 Skrevet 25. november 2009 Jeg er 25+0 idag. Egentlig synes jeg tida går fort, men jeg gleder meg selvsagt til å få lillegutt i armene. Jeg er også sykemeldt, men jeg har ei lita på 11mnd som holder meg med selskap. Jeg rekker ikke kjede meg så mye da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå