Gå til innhold

23+0 i dag....nå er det "BARE" 17uker igjenn!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ÅÅåÅååå nå går det fort håper jeg...denne gangen syns jeg det ikke er noe kos å gå gravid og bare gleder meg til å bli ferdig.Koser meg med spark å alle tegn til liv,men vært sykemeldt siden uke 13 pga bekkenløsning og syns det blir laaaaaange dager,og blir dritt lei og veldig lat merker jeg.Jeg syns ikke det var så pyton å gå gravid med dem to første så det er kansje et tegn på at det BLIR den siste dette;-) Lykke til alle og takk for at dere leste litt syting.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I hear you! Jeg er 23+0 i morra! "Bare" 17 uker igjen for meg også! Kan nesten ikke tro at jeg skal komme i mål en dag! Virker nesten FOR utrolig! (Første barn..) Jeg har ikke hatt noen plager i svangerskapet, men jeg er så UFATTELIG utålmodig! SUUUKK.

Skrevet

Ååå, heldig du er:) Jeg er 15 uker på vei idag! Vær glad du er helt på 23;) Gratulerer!!!

Skrevet

Jeg er 23+1 idag og syns også d hadde vært flott hvis de siste 17 ukene kunne gått litt fort:) Føler med deg som har vært sykemeldt så lenge, blir lange dager når man ikke kan gå på jobb. Men plutselig er tiden der og da glemmer man fort graviditeten:) Tror nok dette blir den siste ja:) Men vi nøyer oss med 2 barn.

Skrevet

Takk for innlegg,dagene går jo opp og ned men syns det er tungt denne gang detsverre. Lykke til og snart er fødselen i gang får vi håpe;-)

Skrevet

Jeg er 25+0 idag. Egentlig synes jeg tida går fort, men jeg gleder meg selvsagt til å få lillegutt i armene. Jeg er også sykemeldt, men jeg har ei lita på 11mnd som holder meg med selskap. Jeg rekker ikke kjede meg så mye da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...