Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 Har lyst til å høre litt erfaringer med bivirkninger etc,da jeg skal begynne på dette om 2 uker:) Thanx girls:O)
mer enn bare mor Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 jeg har hatt fint lite bivirkninger av de i alle fall. Null vektoppgang, lite menstuasjonssmerter.. jeg er veldig fornøyd i alle fall.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #4 Skrevet 24. november 2009 Jeg reagerte på alt av p-pilller, forutenom Mercilon.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #5 Skrevet 24. november 2009 Ingen bivirkninger her, er kjempefornøyd :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå