Gå til innhold

Kva syns de om dette huset?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huset var meget fint innvendig:)

Skrevet

Det var fint, men jeg visste ikke at det var slike høye priser i Førde.

Skrevet

Kjempefint! Og jeg skulle gitt mye for et så stort vaskerom!

Skrevet

utrolig stort hus!!kjenner jeg er litt misunnelig..! dyrt men steike fint innvendig og en knallutsikt!

Skrevet

Flott hus, stilig kjøkken og koslig med flott trapp som kom ned ned i stua.

Skrevet

Fint, ser ut som om det ligger litt skyggefullt til. Men det kan jo hende at det er nok som der om sommeren da.

Skrevet

sol der om sommeren, ikke som der om sommeren:)

Skrevet

Kjempefint.

 

Stiv pris. Jeg bor sentralt på østlandet, mellomstor by. Er ikke så stive priser her... Må være utsikten man betaler for. he he

Skrevet

Takk for svar:)

 

Ja, vi syns det ser fint ut, og kryssar fingrane for at det blir vårt. Men er litt i øvre prisklasse ,så vi får sjå kva det går for.

 

Førde er faktisk ein av dei dyraste plassane i landet å kjøpe hus. Ein einebustad her kostar gjennomsnittlig 1 million meir enn i Florø som er ein by på samme størrelse ca ein time unna. :(

Skrevet

Huset var kjempe fint.

Tenk å sitte der om sommeren med den utsikten da.

Forelsket jeg ;)

Skrevet

Eg og:) Men det er dessverre veldig mykje vind på plattningen. Det trekker litt ned.

Skrevet

Det var kjempefint, stort og fint innredet:)

 

Litt misunnelig, jeg vil også ha et sånt hus:)

Skrevet

Veldig fint, men jeg liker ikke at alle soverommene er i samme etasje (men det er jo flisespikkeri)

Skrevet

Huset var fint det, og kan sikkert bli et koselig hjem med personlig møblering. Men jeg syns det var fryktelig dyrt! Er det virkelig så dyrt i Førde? Vi bor i et større hus i en storby, det kostet det samme, med stor hage og utleieleilighet.

Er det høyt nok under taket i utleiedelen? Syns det så veldig lavt ut, og med et så lite vindu. Sikker på at det er godkjent for utleie?

Skrevet

Det var ikkje bilde av leiligheta. Bildet du tenke på er kjellerstua. Det er så dyrt ja. Regner med det går for langt over prisantydning:(

Skrevet

jeg likte ikke huset så veldig godt... ville ikke hatt det sånn selv iallefall...

men smaken er som baken..;)

 

og når jeg så prisen så fikk jeg hakeslepp...

 

vi er akkurat ferdig med vårt nybygde hus til halve prisen av det der...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...