ett til! Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 hva legger dere i det?det er jo selvsagt individuelt,men jeg bare lurer. folk har sagt til meg i det siste at jeg må ta det med ro,men hva i all verden betyr det egentlig? gjør dere alt av husarbeid for eksempel? går dere turer? eller kanskje enklere,hva gjør dere IKKE ettersom dere tar det med ro? jeg er bare nysgjerrig,for noen ganger lurer jeg på om jeg er alt for aktiv...
Januar Baby <3<3 Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 heysann .. Eg har då fått beskjed om å holde meg i ro og ikke stresse pga livmorhalsen min !:S Så eg gjør igrunn minst mulig, men husarb gjøre eg og julegaveshopping:P Så er ikke alltid like i ro.... Men prøver å daffe forran pc,tv og det som ellers måtte være underholdene.. Selvom det blir fryktelig kjedelig i lengden ... Masse lykke til videre i svangerskapet
<3lovebaby<3 Skrevet 24. november 2009 #3 Skrevet 24. november 2009 Ja, det kan du si...har også fått slike kommentarer som"nå må du kose deg siste tiden", "ta det med ro nå og slapp av...gå på Cafe og fot massage" etc. Jeg føler jeg koser meg jeg, men man må jo gjøre daglige gjøremål uansett liksom. Har 3 barn fra før av og det begrenser seg hvor mye man kan bare drive å ligge i sofa å lese, gå på cafe, massage behandling og div. Jeg kunne vel vært litt flinkere til å gå turer f.eks, men nå er bekkenet mitt så kranglete at jeg føler det blir bare værre. Nok med å springe i butikken for å handle...og det er jo snart advent og jul og da er det jo en hel del som skal forbredes til det også. Har termin om 5 dager jeg og vil heller gjøre meg ferdig med fartinga nå, slik at jeg kan " ta det med RO i Desember og kose meg med mine barn da".
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 24. november 2009 #4 Skrevet 24. november 2009 Har fått beskjed av lege, jordmor og jordmor på sykehuset at jeg må ta det heelt med ro.. Er også veldig i tvil om hva det er , men jeg lytter til kroppen min og tar de signalene som kommer derfra. Pusler litt i huset, men ikke mye. Ligger og hviler i sengen og sofaen. I går hentet jeg datteren min i barnehagen, handlet og laget middag, og det var aaalt for mye., Ble kvalm og svimmel og kjempe dårlig. Er 100% sykemeldt ut denne uka pga kvalme, mye kynnere og en litt stresset baby, så tror jeg roer helt ned resten av uka iallefall.
lille frø, mor til to Skrevet 24. november 2009 #5 Skrevet 24. november 2009 Det der synes jeg kroppen regulerer helt fint selv. Du merker når du er helt kaputt å bare må legge deg ned for å hvile. Den sier i fra, så det er ingenting å bekymre seg for. Hva som er rolig for en kan være for hardt for en annen. Og en dag er du i super form og klarer masse, mens neste dag er du helt utslitt og må bare slappe av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå