Juuuunibaby <3 Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 Enda jeg har gruet meg sånn til fødselen at det er det ingen som vet... Har 5 dager igjen til termin nå og kunne gått tenkt meg at lillegutt bare kom. Er så lei av alle tankene.. Det sliter mer enn alt annet. Det som skal skje må bare skje nå, så jeg iallefall kan se tilbake på det Lykke til alle sammen!
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 Du er ikke alene om å være utålmodig. Jeg har termin i dag, og skal til legekontroll nå. Er så utrolig spent på hva han sier. Sist sa han at han ikke ville la meg gå noe særlig over tiden, derfor ville han ha meg inn igjen allerede i dag. Håååper det skjer noe i løpet av kun kort tid!!! Lykke til du også :-)
sillyfilly og Olivia Skrevet 24. november 2009 #3 Skrevet 24. november 2009 Dette er noe jeg forstår KJEMPE godt. Jeg har 7 uker igjen til termin og jeg er så utålmodig etter at jenta mi skal komme..Selv om jeg vet på et rasjonelt nivå at det er aaaltfor tidlig at ho skal komme nå. Det blir bare dumt. Men likevel er jeg så utrolig ivrig etter å starte på rollen som mor. Ikke "bare gravid".
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 24. november 2009 #4 Skrevet 24. november 2009 Har det på samme måte.. Gått og gruet meg sånn til fødselen at det til tider har blitt litt voldsomt. Sånn som du sier det, vil bare ha det overstått sånn at jeg kan se tilbake på det! Og begynne å nyte tida med jenta vår, og ikke sånnt som nå, går på tå hev og kjenner etter tegn på at noe er på gang. Og her sitter jeg 9 dager over termin, og de dagene har tatt på for å si det sånt!
MammanTilEmma❤ Skrevet 24. november 2009 #5 Skrevet 24. november 2009 jeg fødte 31 august, jeg også var veldig utålmodig de 3 siste ukene... prøvde alleslags kjærringråd;-) men i etter tid så angrer jeg på hvorfor jeg ikke bare tok det med ro.. for en får lite tid til det eter fødselen for å si det sånn, mye bedre nå, men den første mnd er en vartfall sliten, så ved neste graviditet skal jeg ta det med ro de siste ukene, å la det sje når det sjer:-) men sjønner godt dere er utålmodig altså.. gleder jo seg sånn på den lille )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå