Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 hva skal ørnene deres ha på seg på julaften??.. hæ? og, kan jeg ta med ørnen min på jobbintervju?... Hva betyr det?
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 For noen uker siden var det en som skrev inn et innlegg om at en ørn hadde kretset over barnevognen som stod ute med sovende barn i. Hun hadde blitt redd for at ørnen skulle angripe barnet, evt ta det med seg. Mange syns dette var moro, for det toppet liksom lista av ting å være hysterisk for her inne. Noen begynte da å legge inn masse innlegg om ørner, blant annet hermet etter andre innlegg og la inn ørn i stedet for baby/barn. Og fortsatt er det visst noen som syns dette er morsomt.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #3 Skrevet 24. november 2009 ah... Da skjønner jeg spøken:-) tusen takk for svar! :-)) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå