Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 Jeg har vært i ett forhold med samboer i 4 år. I vår hadde jeg en på si ett par mnd (dumme meg , jeg vet det!!!!!!!) Samboer bustet meg og vi brukte lang tid på å prate om det , og finne en løsning. Jeg ville reise ifra han , og han holdt seg nøytral. Jeg sa ifra til han andre om det - at vi ikke kunne fortsette. Det godtok han ikke , men regnet med han ville gi opp etterhvert. Så for ikke lenge siden så bønnfalt samboeren min meg om å bli , ikke å reise , og jeg er villig til å prøve. Han sier han har tilgitt *snille gutten min* ... Nå er forholdet vårt helt topp , vi bruker god tid på hverandre , han er bare snill og grei og jeg kjenner hvor gla jeg er i han... <3 MEN - han andre gir ikke opp! han ringer og sender mld i ett sett , måtte slette meg ifra diverse sider på internett pga dette Hvordan skal jeg gå fram å si det ikke nytter ?(selv om jeg har sagt det til han før? ) vil jo ikke såre han og ser at samboer blir lei seg når han andre ringer :'( huff... mitt rot - og jeg skal ordne opp - men må bare vite hvordan!!
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 få deg nytt mobilnr! jeg ville ikke snakket noe mer med han andre i det hele tatt. Hvis det skal være en kontakt på en eller annen måte, så bør den kontaken være gjennom politiet!
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #3 Skrevet 24. november 2009 Nytt nr er bestilt... Han andre sier han elsker meg osv Men jeg elsker jo samboeren min! HI
Gjest Skrevet 24. november 2009 #4 Skrevet 24. november 2009 Ser at du skriver at du ikke vil såre ham, men hvis det er din samboer du har valgt så MÅ du såre han andre ved å gjøre det helt klart at det er slutt. Du må altså si at det er plagsomt at han ringer, at det er masete og at det ikke nytter. Ellers vil han kanskje øyne håp og fortsette.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #5 Skrevet 24. november 2009 Det er samboer jeg ikke vil såre. Og har skreve i klartekst til han andre at det er slutt. MANGE GANGER. Har ikke svart han på 3 uker , likevel er det minst 20 mld og 10 ubesvarte hver eneste dag.....
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #6 Skrevet 24. november 2009 Si at du anmelder ham for trakassering hvis han ikke slutter. På tide å ta av silkehanskene.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #7 Skrevet 24. november 2009 enig med anonym her som sier det er på tide å ta av silkehanskene,denne mannen tar ikke et nei foret nei,da må du si ifra på en ordentlig måte der det er INGEN tvil om at du har null interesse av han.ja han blir såret,men so what? det må han bare tåle...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå