Gå til innhold

Er det jeg som overreagerer?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fortalte akkurat samboer at bestevenninna mi ringte meg for å fortelle at hun er gravid. Vi har begge termin i juli og jeg syns det var kjempegøy! Samboer klarer da å si "ja da får vi se hvem som får en handikappet unge da". Jeg ble helt satt ut og kjempelei meg! Hva syns dere? er dette morsomt eller utrolig dårlig gjort å si?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv om han mente det som en spøk, må jeg si at det var en grotesk ting å si! Jeg ville også blitt lei meg, hvis min kjæreste hadde sagt noe slikt

Skrevet

hvem er det som sier noen sånt da?

 

det var en utrolig teit ting å si....

Skrevet

Hæ, hvorfor skulle noen av dere få en handikappet unge? Hvis dette var en vits var den ganskeså poengløs...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...