Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 Fortalte akkurat samboer at bestevenninna mi ringte meg for å fortelle at hun er gravid. Vi har begge termin i juli og jeg syns det var kjempegøy! Samboer klarer da å si "ja da får vi se hvem som får en handikappet unge da". Jeg ble helt satt ut og kjempelei meg! Hva syns dere? er dette morsomt eller utrolig dårlig gjort å si?
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 Selv om han mente det som en spøk, må jeg si at det var en grotesk ting å si! Jeg ville også blitt lei meg, hvis min kjæreste hadde sagt noe slikt
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #3 Skrevet 24. november 2009 hvem er det som sier noen sånt da? det var en utrolig teit ting å si....
Gjest Skrevet 24. november 2009 #4 Skrevet 24. november 2009 Hæ, hvorfor skulle noen av dere få en handikappet unge? Hvis dette var en vits var den ganskeså poengløs...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå