Gå til innhold

Da endte vi opp med vaksine allikevel!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg som er en svinevaksine skeptiker - har både vaksinert sitt barn og seg selv :o

Måtte gå grundig i sømmene og ta alle aspekter med i vurderingen... og da ble det vaksine på min 21 mnd gamle sønn (grunnet at han trengte pustehjelp og ble VELDIG syk etter en luftveisinfeksjon i sommer - ble innlagt - ikke en situasjon jeg vil komme i igjen). Og da jeg kom til vaksinestedet - så tilbudte de foreldrene vaksine også - og fortumlet som jeg var - vips så var jeg jammen meg vaksinert jeg også! Mom2Two - jeg fikk ingen reaksjon for øvrig - angående allergi.

Jajja - da var det gjort - så da får vi krysse fingre og håpe at det ikke blir noen senvirkninger...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har selv vært en skeptisker, men kom på bedre tanker. Jeg ble vaksinert for 2 uker siden, snupp i dag. Mannen og eldste har trolig hatt SI og slipper dermed å ta den. :o)

Skrevet

Vi vaksinerte barna i går.

Har vært veldig frem og tilbake ang denne vaksinen, men endte med å ta den.

Tror ikke jeg hadde kunnet tilgi meg selv hvis jeg hadde valgt å ikke vaksinere dem og så hadde det skjedd noe med dem.

Huff.. Det er ikke enkelt, men alt skal vel ikke være enkelt heller her i livet :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...