¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 hvordan er formen? Jeg har ikke følt meg gravid i det heletatt de siste dagene. Ømme pupper er borte, ikke noe merkbart fra livmoren, ikke kvalm lenger.. Det hjelper ikke akkurat at legen ikke fant hjertelyden i går.. sukk, skal på ul til torsdag.. må si jeg ikke tror det står så bra til...
Øst Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 Hei. Husk hva de skrev ang. hjertelyd. Formen og tegnene kommer og går. Du har vært på flere UL og der har de bekreftet at hjertet slår. Du må tenke positivt, dette går bra:-)
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 24. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2009 ja, alle sier det.. men jeg klarer ikke.. føler det nesten sånn at jeg tror det ikke før jeg får se det.. når ungen er ute (!)
yr<3 med 2 gutter! Skrevet 24. november 2009 #4 Skrevet 24. november 2009 Jo, takk! Er rimelig kvalm i dag, spydde sånn at man skulle tro jeg fikk betalt for det i natt. - For første gang, og det kommer når jeg er 12+3. Merkelige greier. Mulig jeg er ekstra merkelig av en annen grunn også; kjenner at det er noe (noen) som kribler nederst i magen min. Kommer særlig om jeg har spist nettopp og bøyer meg fram slik at magen kommer i press mot lårene. Synes det er rart, kjente ikke noe før i uke 17 første gang, men da hadde jeg morkaka ytterst. Skal også på ul på torsdag. Grunnet kronisk syksom har jeg noe økt risiko for hjertefeil og andre misdannelser, og nå er visstnok den ideelle tida til å gjennomføre screening. Kjenner jeg stresser litt med akkurat det, er akkurat som om jeg forbereder meg på det verste, for da blir alt annet en positiv opplevelse. Gruer meg, men samtidig skal det bli utrolig godt å bli ferdig med det. Skjønner absolutt din engstelse, har lest en del av innleggene dine og har derfor fått med meg litt av historien din. Håper og tror det går bra, som mange har skrevet er det jo mer flaks om en klarer å høre hjertelyden hos lege på denne tida. Smatidig virka det som om legen du var hos ikke var så flink til å lete. Hva pupper angår har jeg ikke hatt det på lenge. Puppene er blitt tyngre og større, og om jeg kommer hardt borti dem (hehehe) gjør det selvsagt vondt, men har aldri att det sånn som mange andre at det er vondt å ha på bh. Og som jeg forhåpentligvis toucha innom i starten av innlegget; er det ikke vanslig at kvalmen gir seg på denne tida? Håper du klarer å skape deg litt pause fra uroen du føler, kan ikke være særlig godt å ha det sånn. Heldigvis er det jo torsdag snart, selv om de siste timene har en lei tendens til å snegle seg avgårde når en venter på noe. Dersom ventetida blir uutholdelig; har du noen mulighet for å få komme inn til en akutt-ul? Prøver å sende deg noen gode tanker - og krysser fingre og alt som krysses kan.
Gjest Skrevet 24. november 2009 #5 Skrevet 24. november 2009 Hei hei 12+5, og jeg vil si at mine symptomer er borte. Puppene er ikke ømme lengre (men fortsatt større), trøttheten og slitenheten har avtatt (bank i bordet) Har til og med vært på trening! Ikke stress med det. Legen min ville ikke lytte etter hjertelyden, men jeg lovte å ikke stresse dersom han ikke fant den. Han fant den... Så jeg vet at alt er bra, selv om symptomene er borte:) Alt er nok bra med deg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå