Gå til innhold

Hva skal gutterne ha på i julen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min er 3 år. Har hatt vest alle de andre årene, men må se om jeg kan finde på noget annet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eldstemann 2,5 år: Dress på julaften, nyyydelig bunad fra Kids of Norway 1. dag (barnedåp og bryllup)

Yngstemann 6 mnd: En penbukse og skjortebody julaften, dåpskjole og en nydelig babybunad på 1.dag

=)

Skrevet

Jeg tror dressen fra i fjor passer ennå, så det blir mest sannsynlig den. Kjøper bare forskjellige skjorter så han har skift til førstedag

Skrevet

Matrosdress - han er 21 mnd :)

Skrevet

Min på 6 mnd skal ha en myk og god nissedrakt.Kjøpte på coop sist uke. Skal bruke den masse i jula. Liker ikke jåleklær e :P Han er kjempe søt i den.

Skrevet

Her er det tre gutter.

De skal ha på seg mørkeblå pen bukser og lyseblåe skjorter.

Det er ikke like bukser eller skjorter, og de er i forskjellige blånyanser, men de matcher. Tror de blir riktig så fine.

Skrevet

Mørk blå dress med tynne striper fra Zara skal min 2 1/2 åring ha på seg julaften.

1 juledag blir det svart pen bukse, hvit skjorte, mørkt lilla slips og grå/sort vest.

Andremann som mest sannsynlig bare er noen dager gammel aner jeg ikke, mamma skulle kjøpe en fin sparkebukse eller no:-)

Skrevet

Min gutt som er 2 år og 4 mnd skal ha svart cordbukse og pen skjorte og evt. slips, og evt en pullover. Blir pen uten å være overpyntet.

Skrevet

Pjokken her på 18 skal ha brun rutete nickers (er det slik det skrives)med bukseseler og skjorte med kinakrage;)

Behagelig for han å ha på samtidig som han er pyntet,.

1. dag så blir det en penbukse, skjorte og slips selvfølgelig;)

Skrevet

Orker ikke lete etter juleantrekk så det blir nok bunadene dems =)) Vet ikke om jeg orker bunad i år, men bruker å ha bunad jeg også =))

Skrevet

mørk blå oabukse, kvit skjorte med striper i, brun rutete vest all er name it...han er 3.5 år.. vesla på 1.5 skal ha en kjole og "å herregud hva heter det!!!" sånn liten kort jakke...

Skrevet

Julaften og nyttårsaften: bunad.

Andre dager: skjorte, vest og penbukser når vi skal på besøk eller ha besøk.

Skrevet

Min på 3 år skal ha på seg en myk og god olabukse, sort skjorte med hvite prikker og rødt slips..

Skrevet

Mamma har handla dresser til dem fra SparKjøp.

Skrevet

Tror ikke jeg gidder å kle opp ettåringen.. Han er ingen fan av stive klær, så jeg tror julaften blir hyggeligere for ham hvis han får gå i de klærne han pleier.. Syns dessuten det er litt bortkastet å shoppe et dyrt pynteantrekk som bare kommer til å bli brukt en gang. Kjipe meg..

Skrevet

Enig med deg. YoMomma. Tull å bruke penger på et antrekk som blir brukt bare noen ganger. Sløs. Sett på han ei nisse lue så blir han nok kjempe søt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...