Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff jeg takler ikke bæsj i det heletatt for tiden. hehe

fant faktisk ut at jeg var gravid når jeg kastet opp av at det luktet hestebæsj nedi veien..

og så begynte jeg å spy når hunden min hadde bæsjet ute, plukke opp og spy ved siden av usjjj!!

og jeg klarer ikke bytte på bæsjebleia til yngste mann uten å spy!!

det er ille, skikkelig ille!

har ikke hatt problemer med BÆSJ før, jobber på en småbarns avd. i bhg.

og der ser man masse forskjellig bæsj, ikke noe problem før men bare jeg tenker på bæsj eller lukter en promp må jeg spy!!

er ca 13 uker på vei med 4.mann, aldri opplevd dette før..

kommer dette til å gå over, tro??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det akkurat samme som deg, dessverre.. er kjipt når man mååå bytte bæsjebleier liksom. Jeg putter en våtserviett i nesa og puster bare med munnen, så bruker det gå greit, hehe. Er snart 22 uker på vei nå, var litt verre for noen uker siden. Men brekker meg hver gang jeg bytter bæsjebleier. Var ikke sånn før, så det går nok over vil jeg tro, men kan ta litt tid..

Brekker meg og om jeg må rense sluken i dusjen eller knyte for søppelposer, spyr noen ganger og, huff... er blitt så fisefin etter jeg ble gravid. Var ikke sånn med førstemann, men da hadde jeg ingen å bytte bleier på heller.

Skrevet

Måtte le litt da jeg leste innlegget ditt. Jeg har hatt det akkurat sånn som deg, det varte fra jeg ble gravid til ca.uke 18. Jeg er i uke 21 nå, og det er ikke så ille lenger. Det rare er at jeg ikke opplevde dette i mine to tidligere svangerskap i det hele tatt. De 2 første er gutter, og nå venter jeg jente. Er det noe i det kanskje? Ikke aner jeg, men ;-)

Trøst deg med at det blir sikkert snart bedre :-)

Skrevet

Kan være tilfeldig, men jeg venter og jente nå :)

Men så tenker jeg at forrige gang hadde jeg jo ingen å bytte bleier på, så vet ikke hvordan jeg hadde taklet det. Tenkte ikke noe på det heller, og da fikk jeg gutt.

Vi er jo nesten like langt på vei da, jeg er i uke 22, så då blir det vel aprilbarn på oss begge :)

Skrevet

Jeg spyr også nesten hver gang jeg må ta opp etter bikkja, ihvertfall på morgenturen. Jeg er i uke 23.... har hele tiden venta på at det skal gå over men nå tror jeg at jeg bare må holde det ut helt til fødselen.

Skrevet

godt å vite at jeg ikke er alene!! Vrenger meg til jeg ikke har mer magesyre igjen når jeg skifter på sønnen. Oi,oi sier han å spytter i do han også...hehe...men syns det er litt fælt for han stakker. Var dagmamma for ei sist å da var det helt likt men trodde kansje at det var annderledes men sine egne barn men den gang ei.

Skrevet

*ler*

Det går nok over.. Jeg hadde noen uker der ikke tålte å tenke på bikkja mi engang, pga av at hun har dårlig ånde :P

Skrevet

Ja, her også. Nå har jeg klart å ta meg sammen litt, fordi jeg MÅ jo gjøre det. Nå går alle bæsjebleiene ut på balkongen til mannen kommer hjem og kan kaste søppel og tømme bleiebøtten for tissebleier. Æsj, nå ble jeg kvalm av å svare på dette. Jeg var ikke slik sist gang. Pleide å le litt av de som ble dårlig av så mye merkelig, vaskemaskinlukt etc. men NÅ skjønner jeg! Jeg fikk gutt sist, og føler veldig på at det er en jente denne gangen, men vet jo ikke noe før UL om 3 uker!

Skrevet

Det var veldig godt å se at jeg ikke er alene : )

trodde en stund at det må være noe galt med meg hehe.

men jeg har tre gutter fra før så venter spent på UL om det blir en jente denne gangen : )

har veldig jente følelse : ))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...