Gå til innhold

12+4 og..


¤Kab&snuppene2006&2010¤

Anbefalte innlegg

har ikke følt meg gravid på to dager.. jeg vet jo at det kan være normalt at symptomene forsvinner på denne tiden, men jeg har en ekkel følelse av at det ikke er som det skal.. Skal på ul til torsdag.. gruer meg kjenner jeg.. orker ikke miste igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alt er i skjønneste orden skal du se :)

Men kjenner meg absolutt igjen i det du skriver!! Føler at jeg går med konstant angst... Da er det alltid deilig å få bekreftet at den lille spire vokser og trives. Skal selv på første legekontroll i morgen (da er jeg akkurat 12+0 JIPPI) og skal sørge for å få en UL i løpet av den kommende uken. Var på UL i uke 10 også (måtte bare få vite at alt var OK ;)) og da var alt tipptopp, men har vært plaget av sporadiske "blødninger" eller rettere sagt brun utflod og har tidligere hatt en MA så må forsikre meg enda en gang. Og kjenner jeg meg selv rett er jeg like bekymra når jeg går ut fra neste UL time også:P

 

Men jeg er overbevist om at denne gangen går det bra for oss begge så vi får prøve å nyte mirakelet og glede oss over at den er trygg inne i magen. Blir nok av bekymringer når den kommer ut:P

 

Lykke til på torsdag og go klem fra oss to

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...