Gjest Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 Jeg ble skikkelig dårlig av glukosebelastningen, fikk kaldsvette, skjelving og kvalme, følte jeg skulle svime av :S Flere som har blitt dårlige av den? Håper virkelig at blodprøvene er ok og at jeg skal slippe å ta den flere ganger!
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 Jeg tok den igår, ble svimmel og småkvalm... men det med svimmelheten kan være fordi jeg ikke fikk spise noe mellom 24:00-12:00.... Venter selv spent på blodprøvene, men fikk en lang liste over mat jeg IKKE skulle spise...
MillaCamilla Skrevet 24. november 2009 #3 Skrevet 24. november 2009 Jeg merket ingenting av glucosebelastningen. Bare merket at jeg var sulten etter å ha fastet siden kvelden før. Fikk du ikke svaret med en gang? Hos meg målte de blodsukker før og etter og alt var normalt.
Gjest Skrevet 24. november 2009 #4 Skrevet 24. november 2009 Nei, måtte ta venøs blodprøve, de har sluttet med kapillærprøve pga kvalitetssikring så da tar det ett par dager før jeg får svaret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå