Gå til innhold

1mnd til julaften idag!!! gleder meg jeg!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenk det går fort da jenter!

Var på ultralyd igår, hvor alt så bra ut. Men når det kom til om det var jente eller gutt, ville bebin ikke flytte på bena. Men kanskje, bare kanskje det så ut som en gutt. vi har 2jenter fra før, så nå må jeg nesten bestille sånn annen ultralyd tror jeg. ble jo ihvertfall nysgjerrig på hva som sjuler seg inni magen.

Men uansett, gleder meg til juleforberedelsene og håper det er flere som er like gal glad i jula som meg her. og til søndag skal vi tenne det første lyset, kooooselig

juleklem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jippi.. Julaften. Gleder meg som en liten unge..

Skal på ultralyd om noen timer, og er superspent på det også..

Har en gutt fra før, men har en liten følelse av at det er en gutt til, men man vet jo aldri:o) Kjenner jeg blir glad uansett jeg, så lenge den har det bra inni der..

Stas om det hadde blitt en gutt siden du har 2 jenter fra før..

Hold oss oppdatert om du tar en UL til:o)

Skrevet

Hei.

Jeg er som en unge når det er jul :-) Ser filmer og reklamer med mye snø osv er det nesten så jeg griner, blir sånn følelser inn i bilde :-) Det er så fint å se på, snøen som daler ned og alle lysene :-) I år har jeg tenkt å pynte tidligere og bli ferdig med bakingen sånn at vi kan kose oss i hele desember :-) Synes det varer for kort tid.

Masse julehilsner :-)

Skrevet

så bra, godt å høre at det er flere som ser følelsene i reklamene om jul og som er gal glad i jula. koooselig tid.

skal si ifra hva resultatet blir på 3D ultralyd, men er jo en god stund til det enda da.

Hvordan gikk det på ultalyd for deg idag??

Skrevet

Meg og gleder seg masse til jul:))

1 uke til 1.desember og julekalender:)

1 måned til julaften:))

Skrevet

Jul er supert:-D Nå er elstejenta så stor at hun kan ha litt glede av det også:-) Ferdig med julekalenderen hennes idag:_D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...